۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۹۸۱۵۶
نویسنده فرانسوی:

امیر سابق قطر شیطان بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ یکی از نویسندگان و شاعران فرانسوی با انتقاد از حمد بن خلیفه آل‎ثانی گفت: امیر سابق قطر شیطان و خیانت بزرگ است.
امير قطر


به گزارش خبرگزاری رسا، ادریانو اوانجیلیست از نویسندگان و شاعران فرانسه امروز در شبکه‎های اجتماعی اینترنت، حمد بن خلیفه آل‎ثانی امیر سابق قطر را شیطان بزرگ خواند و گفت: امیر قطر برای دستگاه‎های جاسوسی آمریکا همانند سی آی ای فعالیت‎های بسیاری انجام داده است.


وی افزود: حمد بن خلیفه آل‎ثانی یکی از بزرگ‎ترین خیانت‎کاران زمین است. این امیر قطری به همه کشوری‎های عربی و جهان اسلام خیانت کرده است.


این نویسنده و شاعر فرانسوی عنوان کرد: امیر قطر به زودی ثمره این همه خیانت‎های خود را خواهد دید.


وی با اشاره به بحران‎های کشورهای منطقه خاطرنشان ساخت: قطر در پشت پرده بحران بسیار از کشورهای خاورمیانه همانند لیبی و سوریه نقش اساسی و اصلی را ایفا می‎کند.


این نویسنده فرانسوی، حمد بن خلیفه آل‎ثانی را دوست رژیم اسرائیل دانست و بیان داشت: امیر سابق قطر سفرهای محرمانه و مخفیانه بسیاری به سرزمین‎های اشغالی داشته است.


وی شبکه تلویزیونی الجزیره را دروغ‎گو خواند و گفت: شبکه تلویزیونی الجزیره که موسس اصلی آن حمد بن خلیفه آل‎ثانی است در راستای اهداف رژیم اسرائیل حرکت می‎کند. این شبکه همه واقعیت‎های موجود سوریه را برعکس نشان می‎دهد.


اواانجیلیست، با اشاره به جنایت‎های امیر سابق قطر اظهار داشت: دست‎های حمد بن خلیفه آل‎ثانی به خون مردم مظلوم و بی‎گناه سوریه آلوده است. این امیر در همه زمینه‎ها اعم از مالی و تسلیحاتی به کمک تروریست‎های منطقه علیه سوریه می‎پردازد./994/ب902/د

ارسال نظرات