۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۹۸۷۸۱
رییس شورای اسلامی علمای بحرین:

خون شهدا پایمال نمی‎شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اسلامی علمای بحرین با قدردانی از خانواده‎های شهدا خاطرنشان ساخت که خون شهدا پایمال نخواهد شد.
سيد مجيد المشعل رئيس مجلس اسلامي علماي شيعه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هیأتی از اعضای شورای اسلامی علمای بحرین شب گذشته برای شرکت در سومین سالگرد عبدالرضا بوحمید شهید انقلاب این کشور به حسینیه روستای المالکیه رفت.


اعضای شورای اسلامی علمای بحرین ضمن قرائت فاتحه، بار دیگر به خانواده این شهید تسلیت گفتند.


این هیأت علمای بحرین سپس به منزل حسین منصور دیگر شهید این کشور رفته و مورد استقبال خانواده و برادر شهید قرار گرفتند.


حجت الاسلام سید مجید المشعل رییس شورای اسلامی علمای بحرین در این دیدار مقام شهدا را بسیار بالا و مهم خواند و گفت: شهیدان با اهدای جان خود بر همه مردم فضیلت پیدا کردند. خون این شهدا هیچ‎گاه هدر نخواهد رفت، بلکه تا دست‎یابی به پیروزی، عزت و کرامت، اهداف آنان را ادامه خواهیم داد.


علی منصور برادر شهید ضمن خوش آمد گویی به هیأت علمای بحرین بیان داشت: دیدار با خانواده‎های شهدا سبب قوت قلب ملت و پایداری آنان در مسیر انقلاب می‏شود.


وی انقلاب بحرین را مسالمت آمیز دانست و عنوان کرد: جوانان با خون خود با انقلاب بحرین پیمان بسته‎اند و تا رسیدن به اهداف مشروع، مسیر انقلاب را متوقف نخواهند کرد.


حجت الاسلام شیخ حسن المالکی از اعضای شورای اسلامی علمای بحرین در این دیدار با اشاره به سخنی از حضرت آیت الله خوئی، در کتاب المنهاج، گفت: در طول زندگانی صبر را سرلوحه امور خود قرار دهید، زیرا صبر سبب بارش خیرات بسیار می‎شود. پیروزی با صبر به دست می‎آید.


وی با اشاره به آغاز چهارمین سال انقلاب مسالمت آمیز بحرین تصریح کرد: بین خون شهیدان و قلم علما پیوند ایجاد شده است. انقلاب بحرین با رهبری، صبر و درایت علمای بزرگی همانند آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور و سید عبدالله الغریفی از خطر و بحران نجات پیدا خواهد کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات