۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۹۹۲۳۵

سید علی فضل الله انفجار تروریستی در بحرین را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت با محکومیت انفجار تروریستی در بحرین، از مقامات این کشور خواست تحقیق دقیقی درباره این انفجار انجام دهند.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت در پیامی انفجار تروریستی در بحرین را به شدت محکوم کرد و انقلاب ملت بحرین را مشروع و مسالمت آمیز دانست.

 

در این پیام آمده است: جنبش مردمی در بحرین از زمان آغاز تاکنون بر اساس عقلانیت و تعادل بوده و از خشونت به شدت جلوگیری شده است. رهبران انقلاب هرگونه کشیده شدن به خشونت را عامل دور شدن از تحقق اهداف نهضت می دانند.

 

حجت الاسلام فضل الله انفجار تروریستی در منامه را محکوم کرد و افزود: امیدواریم مقامات بحرین به بررسی دقیق این مساله خطرناک بپردازند به ویژه اینکه بروز چنین انفجارهایی در بحرین کم سابقه به شمار می آید.

 

امام جمعه بیروت تأکید کرد: ملت بحرین برای بازپس گیری حقوق خود برخواست، اما برای تحقق اهداف خود هیچ گاه از عقلانیت و روش های مسالمت آمیز خارج نشد.

 

وی از گفت وگو به عنوان راه حل پایان بحران در بحرین یاد کرد و ادامه داد: از مردم بحرین می خواهم آرامش خود را حفظ کرده تا به عدالت و آزادی به دور از خشونت و آشوب دست یابند، هرگونه اقدام خشونت بار محکوم است.

 

گفتنی است یک بمب کنترل از راه دور روز گذشته در خیابان البدیع منطقه الدیه منفجر شد که طی آن 3 نظامی از جمله یک اماراتی عضو نیروی «سپر جزیره» در این انفجار کشته شدند./980/ب903/د

ارسال نظرات