۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۹۹۹۹۴
نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

ایرانی و شیعه خواندن انقلاب اسلامی از توطئه‎های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، توجه به مذهب و نژاد و دوری از اسلامی را توطئه دشمنان دانست و ایرانی و شیعه خواندن انقلاب اسلامی ایران را نیز در همین راستا عنوان کرد.
محمد امين شهيدي، نايب رييس مجلس وحدت مسلمين پاکستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد امین شهیدی، نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در همایش بین المللی «نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی» در تهران به ویژگی های جهان اسلام اشاره کرد و گفت: جهان اسلام دارای غنی ترین مناطق در جهان است ولی تحت سیطره استبکار جهانی قرار دارد. همچنین بهترین استعدادهای جهانی را داراست ولی متأسفانه دانشجویان مستعد به دانشگاه های آمیرکایی و اروپایی می روند و پس از اتمام تحصیل با نگرش غربی به کشورهایشان بازمی گردند.

 

وی با انتقاد از گسترش اندیشه های تکفیری در جوامع اسلامی، افزود: جهان اسلام بهترین ایدئولوژی یعنی قرآن و اسلام را دارد ولی چهره این دین با اقدامات تکفیری و تروریستی به بدترین شیوه به جهانیان معرفی می شود.

 

حجت الاسلام شهیدی تصریح کرد: فقر، جهالت، فرقه گرایی و تروریست در جهان اسلام گسترش یافته است و کشورهای استبکاری از این فرصت استفاده می کنند به گونه ای که آمریکا به تصرف منابع مسلمانان می پردازد.

 

نایب رییس مجلس وحدت مسلمین به سرقت منابع ارزشمند کشورهای اسلامی از سوی آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: آمریکا به سرقت سنگ های باارزش افغانستان، منابع زیرزمینی هند و نفت عراق و لیبی مشغول است. این مسأله در پرتو درگیری های فرقه ای و جغرافیایی کشورهای اسلامی رخ می دهد.

 

وی تأکید بر مذهب و نژاد را توطئه دشمنان دانست و تأکید کرد: اسلام ضامن نجات مستعضفان است اما دشمنان با فتنه مذهبی و نژادی درصدد ناکام ساختن اقدامات مسلمانان است. دشمنان با مسائلی نظیر شیعه و ایرانی خواندن انقلاب اسلامی می خواهند واژه اسلامی را از آن بگیرند.

 

حجت الاسلام شهیدی، امام خمینی(ره) را هدیه ای الهی توصیف کرد و گفت: امام خامنه ای پرچم را گرفته و جلوی مستکبران ایستاده است. ایشان با صدور فتوای حرمت توهین به سایر مذاهب، وظیفه خود را انجام داده و هم اکنون نوبت علما و اندیشمندان جهان اسلام است که این راه را ادامه دهند./980/ب201/د

ارسال نظرات