۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۲۰۱۶۶۵
رهبر طایفه صابئین مندائی:

سوریه بر تروریسم و تکفیری‎ها پیروز می‎شود

خبرگزاری رسا ـ رهبر طایفه صائبین مندائی عراق، حمایت آمریکا و کشورهای غربی از گروهک‎های تروریستی را محکوم و از تلاش‎های مردم سوریه در مبارزه با تروریسم قدردانی کرد.
شيخ ستار جبار حلو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، "شیخ ستار جبار حلو" رهبر صابئین مندائی عراق و جهان تأکید کرد: مردم و رییس جمهور سوریه بر علیه تروریست های تکفیری در این کشور پیروز خواهند شد.

 

وی در دیدار با "صطام جدعان دندح" سفیر سوریه در بغداد از شجاعت های مردم سوریه در طول تاریخ قدردانی و از استقبال گرم  مردم این کشور از چندین هزار صابئین مندائی عراق بعد از اشغال این کشور از سوی آمریکا قدردانی کرد.

 

شیخ ستار جبار حمایت آمریکا و کشورهای غربی از گروهک های تروریستی را محکوم و خاطرنشان ساخت: ملت های زنده تاریخ قدردان مردم و ارتش و رییس جمهور سوریه هستند که با تروریست ها تکفیری که در تلاش برای پایان دادن به آزادی ملی و قومی و انسانی هستند، مبارزه می کنند.

 

سفیر سوریه در بغداد هم به نوبه خود از اعلام همبستگی رهبر صابئین مندائی با مردم سوریه ابراز خشنودی کرد و گفت: سوریه که همیشه دروازه تمدن بوده است با درایت رییس جمهور و آگاهی مردم و شجاعت ارتش بر تمامی ظالمین و تکفیری ها و تروریست ها پیروز خواهد شد./982/ب103/د

ارسال نظرات