۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۲۰۱۹۶۲

یکی از علمای بحرین خواستار احیای معارف اهل بیت شد

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز معارف اسلامی شیخ مفید خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و خواستار احیای معارف اهل بیت(ع) شد.
شيخ رضي القفاص رييس مرکز معارف اسلامي شيخ مفيد بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ رضی القفاص رییس مرکز معارف اسلامی شیخ مفید در مراسمی که روز گذشته تحت عنوان «نشانه‎های نیکی» در حوزه علمیه عالی برگزار شد، دنیا را فناپذیر توصیف کرد و بیان داشت: دنیا محل مجازات و فناپذیر است اما مسیر الهی و آخرت جاودانه خواهد بود.


وی اعمال صالح را مسیری برای رسیدن به بهشت خواند و خاطرنشان ساخت: خدمت به مردم یکی از صفات انبیای الهی و نعمت خداوند متعال است.


رییس مرکز معارف اسلامی شیخ مفید وجود موسسه‎های مذهبی و اجتماعی را دارای منافع بسیار برشمرد و گفت: تاسیس موسسه‎های دینی و اجتماعی برای تحقیق در مسائل مذهبی و خدمت به مردم از بزرگ‎ترین اعمال عبادی است.


وی از مردم خواست که به دنبال کارهای نیک  باشند و افزود: هر انسانی باید به جستجوی کارهای نیک همانند تالیف کتاب باشد، زیرا چنین اقدام‎هایی سبب احیای معارف اهل بیت (ع) و خدمت به مردم می‎شود.


حجت الاسلام قفاص خدمت به مردم را توفیق الهی خواند و اظهار داشت: خدمت به مردم از سیره انبیای الهی، ائمه معصوم (ع) و علمای دین است و هر انسانی که در این مسیر قدم بر دارد توفیق الهی کسب کرده و هیچ‎گاه ضرر نمی‎کند./994/ب904/د

ارسال نظرات