۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۰۲۲۳۴

بازدید سفیر ونزوئلا از دانشگاه مجازی جامعة‎المصطفی

خبرگزاری رسا - سفیر ونزوئلا از دانشگاه مجازی جامعةالمصطفی بازدید و از عملکرد این دانشگاه اطلاع یافت.
بازديد سفير ونزوئلا از دانشگاه مجازي جامعةالمصطفي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، سفیر ونزوئلا امروز از دانشگاه مجازی جامعةالمصطفی بازدید به عمل آورده و از عملکرد این دانشگاه اطلاع یافت.
 
در این بازدید حجت الاسلام قنبری، رییس دانشگاه مجازی جامعةالمصطفی ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور سفیر ونزوئلا در دانشگاه مجازی افزود: در این دانشگاه عمدتا مباحث دینی و اسلامی مطرح می‌شود.
 
وی ادامه داد: ما کرسی‌های گفت‌وگوی ادیان داریم و از کریسمس نیز برنامه‌هایی با حضور علمای شیعه و مسیحی در موضوعات مختلف چون پیامبر اکرم(ص) داشته‌ایم که بسیار مفید و کاربردی بوده‌اند.
 
حجت الاسلام قنبری با اشاره به قرابت ادیان خاطرنشان کرد: در این گفت‌وگوها به این نتیجه رسیدیم که پیروان ادیان به خوبی می‌توانند با هم گفت‌وگو داشته باشند و برای صلح و عدالت در جهان نیز می‌توانند از نقاط مشترک خود چون نگاه به منجی و پایان جهان برای قرابت بیشتر بهره بگیرند.
 
سفیر ونزوئلا نیز با تأکید بر نقش مذاهب در سرنوشت جهان، افزود: دنیای بی‌خدایی عاقبت خوبی ندارد و متأسفانه خیلی از افراد مذهب را با نگاه انتقادی مطالعه می کنند که این روش، روش صحیحی نیست.
 
وی دنیای امروز را دنیای مادی‌گرایی خواند و گفت: خیلی‌ها به دنبال مادیات می روند ولی در جست‌وجوی خدا نیستند به طوری که اگر مردم نتوانند کالایی را بخرند خود را خوشبخت نمی‌دانند در حالیک‌ه این نگاه درست نیست.
 
در ادامه سفیر ونزوئلا با نحوه آموزش دانش‌پژوهان این مرکز آشنا شد و از برخی بخش‌های دانشگاه مجازی جامعةالمصطفی بازدید به عمل آورد./907/ب102/د
ارسال نظرات