۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۰۲۴۰۵
نماینده پارلمان لبنان:

مقاومت اسلامی همانند ستاره‌ای روشن در آسمان تیره کشورهای عربی است

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان، استراتژی مقاومت را مناسب‌ترین راه برای مقابله با دشمن برشمرد و گفت: مقاومت اسلامی مانند ستاره‌ای روشن در آسمان تیره‌کشورهای عربی است.
محمد رعد رييس فراكسيون وفاداري به مقاومت مجلس لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، رییس فراکسیون حزب الله لبنان در پارلمان این کشور در مراسمی که روز گذشته از سوی این حزب در منطقه حومین برگزار شد، با ابراز امیدواری نسبت به انتخاب رییس جمهور لبنان از سوی پارلمان این کشور در موعد مقرر، خاطرنشان کرد: اعلام کاندیداتوری برخی از شخصیت‌ها که شایستگی ریاست جمهوری لبنان را ندارند بی‌شک در مسیر انتخاب رییس جمهور خلل وارد می‌کند.

 

وی افزود: لبنان در وضعیت کنونی ظرفیت وارد شدن در فضای چالش شدید بین دو جریان کاملا متفاوت را ندارد.

 

این نماینده پارلمان لبنان با اشاره به اینکه حزب الله به دنبال کاندیداتوری است که علاوه بر پشتیبانی از مقاومت، نسبت به وحدت و یکپارچگی ملت لبنان دغدغه داشته باشد، گفت: کنار گذاشتن استراتژی مقاومت و جایگزین کردن هر گزینه دیگر می‌تواند استقلال و تمامیت ارضی لبنان را با خطر مواجه کرده و کشور را در لبه پرتگاه قرار دهد.

 

محمد رعد، جریان سیاسی مخالف حزب الله لبنان را مسؤول مشکلات کشور در سه سال اخیر برشمرد و تصریح کرد: ما با تایید تمام سلام به عنوان نخست وزیر، راه را برای خروج از تنگنای کنونی هموار کردیم و حالا نوبت جریان 14 مارس است که با کنار گذاشتن حمایت از تروریست‌ها به حل بحران کمک کنند.

 

وی با اشاره به صحیح بودن راه مقاومت اسلامی در مقابله با دشمن صهیونیستی گفت: مقاومت اسلامی مانند ستاره ای روشن در آسمان تیره کشورهای عربی می تابد و تجربه نشان داده سازش حکومت‌های عربی با دشمن جز بدبختی و فقر چیزی را به دنبال نداشته است./983/ب903/د

ارسال نظرات