۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۲۰۳۲۴۹

تظاهرات انقلابیان بحرینی در محکومیت اخراج نماینده آیت‌الله سیستانی

خبرگزاری رسا ـ انقلابیان منطقه «السنابس»، «سار» و «عالی» با برگزاری تظاهراتی اقدام رژیم آل خلیفه در اخراج نماینده آیت الله سیستانی از بحرین را محکوم کردند.
بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اهالی منطقه «السنابس» با برگزاری تظاهرات  گسترده‌ای ضمن محکوم کردن اقدام منامه در اخراج حجت الاسلام «حسن نجاتی» نماینده آیت الله سیستانی در این کشور، تحویل گرفتن پیکر شهید «عبدالعزیز العبار» را خواستار شدند.

 

شهید «عبدالعزیز العبار» بر اثر اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای نیروهای رژیم بحرین به شهادت رسیده بود ولی منامه از تحویل دادن پیکر وی امتناع  می‌کند. در منطقه الدراز نیز تظاهرات گسترده ای برای تاکید بر لزوم تحویل گرفتن پیکر این شهید برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، تظاهرات و اعتراضات مردم بحرین به علت اقدام رژیم آل خلیفه در اخراج شیخ حسن نجاتی همچنان ادامه دارد.

 

رژیم بحرین بعد از سلب تابعیت شیخ حسین نجاتی از وی خواسته بود که خاک این کشور را ترک کند اما نماینده آیت الله سیستانی تاکید کرده بود که بحرین میهن وی است و از آن خارج نخواهد شد و همگان باید بدانند که اگر روزی خاک این کشور را ترک کند، این اقدام داوطلبانه و به خواست خودش نبوده و از روی اجبار بوده است.

 

حجت الاسلام نجاتی بعد از اخراج از بحرین وارد فرودگاه بیروت شد.

 

مناطق سار و عالی و دیگر بخش های بحرین نیز شاهد برگزاری تظاهرات مردم با در دست داشتن شمع در همبستگی با شهید العبار و محکوم کردن اخراج نماینده آیت الله سیستانی بود./980/ب102/د

ارسال نظرات