۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۰۳۲۹۸
شیخ نعیم قاسم:

هر مصالحه‌ای بین فلسطینیان خاری به چشم اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان آشتی ملی فلسطینیان را تبریک گفت و تاکید کرد که هر آشتی و مصالحه‌ای بین فلسطینیان خاری به چشم اسرائیل است.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «شیخ نعیم قاسم»، معاون دبیرکل حزب الله لبنان از تمام طرف‌هایی که درپی دستیابی به توافق جدی برای انتخاب رییس جمهوری هستند، خواست تا هرچه سریع‌تر این توافق را محقق کنند.

 

شیخ قاسم تاکید کرد: حزب الله به عنوان یک حزب خواهان انتخاب رییس جمهوری است که پرونده و تاریخی پاک و مواضع ملی شرف و گزینه‌های جامع و یک دست باشد.

 

وی افزود: ما خواهان رییس جمهوری هستیم که به 3 اصل سیادت ملی و مقاومت و بنای دولت ایمان و باور داشته باشد، چون تا زمانی که به سیادت ملی ایمان داشته باشد، هیچ‌گاه مزدور بیگانگان نخواهد بود و از دخالت آنها در کشور جلوگیری خواهد کرد.

 

معاون دبیرکل حزب الله تأکید کرد: همان طورکه ایمان و باور وی به مقاومت موجب آزادسازی لبنان خواهد شد و دشمن واقعی اسرائیل خواهد بود و در عین حال ایمان و باور وی به ساخت و بنای دولت از منافع ملی حمایت خواهد کرد، چون موجب انجام اصلاحات مورد درخواست مردم خواهد شد.

 

شیخ قاسم در ادامه تصریحات خود افزود: ثبات و استقرار سیاسی و امنیتی که لبنان امروز از آن بهره مند است، بر درستی گزینه‌هایی که دیگران را به آن دعوت می‌کردیم، تاکید می‌کند و تا زمانی‌که ما ندای وحدت ملی را سر دهیم و خواهان آن باشیم موجب ادامه استقرار امنیتی و سیاسی در کشور خواهیم شد و همواره تاکید کرده‌ایم، ما مخالف فتنه‌انگیزی هستیم که جز نابودی کشور رهاوردی به همراه ندارد.

 

وی همچنین آشتی ملی فلسطینیان را تبریک گفت و تاکید کرد که هر آشتی و مصالحه‌ای بین فلسطینیان خاری به چشم اسرائیل است./980/ب102/د

ارسال نظرات