۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۰۴۵۰۵

عرضه کتب منتشر شده حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از عرضه کتب منتشرشده حوزه‌های علمیه خواهران در غرفه این مرکز در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
احمد شايانفر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران احمد شایانفر گفت: مرکز نشر هاجر تاکنون 205 عنوان کتاب در تیراژ بیش از 3 میلیون نسخه در 603 نوبت چاپی منتشر کرده است که در نمایشگاه کتاب تهران این آثار عرضه شده است.

وی همچنین از عرضه 20 عنوان لوح فشرده نرم‌افزار آموزشی، فرهنگی و مذهبی در این نمایشگاه خبر داد.


مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر با اشاره به ارائه تازه‌ترین آثار مرکز نشر هاجر در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: «نقش فرهنگ در مقاوم سازی اقتصاد» از جمله تازه‌ترین کتاب‌های منتشرشده مرکز نشر هاجر است که در آن پس از تبیین مفاهیم فرهنگ اسلامی، توسعه اقتصادی و فرهنگی و ارتباط متقابل این دو با یکدیگر، نحوه تأثیرگذاری فرهنگ در تحقق اقتصاد مقاومتی مبرهن شده است.


وی «مؤلفه های مدیریت جهادی» را از جمله آثار دیگر تازه منتشرشده و عرضه شده در نمایشگاه کتاب تهران برشمرد و افزود: نقش راهبردی مدیران جهادی بر کسی پوشیده نیست اما تاکنون مؤلفه های مدیریت جهادی به صورت منسجم گویا نشده بود که در این اثر به 121 مؤلفه و شاخصه مدیریت جهادی پرداخته شده است.


شایانفر از کتاب «پیامک مهدوی» به عنوان یکی دیگر از آثار دیگر مرکز نشر هاجر یاد کرد و ادامه داد: در این اثر با تهیه پیامک‌های مهدوی گامی در جهت فرهنگ‌سازی در این مسیر نورانی برداشته شده است.


وی ادامه داد:‌ در کتاب «فرزندان شیطان»، به انگیزه‌ها، ریشه‌ها، اهداف و کارکردهای شیطان‌پرستان و معماران فکری آنان پرداخته شده و سپس این مباحث مورد نقادی قرار گرفته است.


مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر مجموعه ره‌پویان پژوهش را از دیگر آثار ارزنده این مرکز دانست و اظهار داشت: در این مجموعه 4جلدی با عناوین رموز پژوهشگری (مفهوم شناسی، منبع یابی و آفرینش اثر پژوهشی)، اسرار نویسندگی (نگارش کتاب، مقاله و گزارش تحقیقی)، اصول و مهارت‌های پایان‌نامه نویسی و از آزاداندیشی تا تولید علم (دور اما نزدیک) به قلم سید حسین اسحاقی به نیازهای ضروری پژوهشگران، پرداخته شده است.


وی با اشاره به انتشار سالنامه آوای ریحان از سوی مرکز نشر هاجر افزود: این سالنامه با هدف نهادینه‌سازی و ترویج فرهنگ ناب فاطمی و عطرافشانی روزهای زندگی با نام و یاد حضرت فاطمه زهرا(س)، به صورت علمی، تحقیقی منتشر شد.


شایانفر افزود: این اثر با بررسی بیش از 300 منبع تشیع و تسنن، در دو بخش سیره جاودانه و سخن حکیمانه برای هر روز آماده شده است که در بخش سیره جاودانه هر روز به بیان سیره عملی و روایات مستند پیرامون آن حضرت پرداخته شده است و در بخش سخنان حکیمانه سخنان گهربار آن حضرت مورد توجه قرار گرفته است.


وی اظهار داشت: علاقه‌مندان به بازدید و خرید این کتب می‌توانند به غرفه این مرکز در سالن شبستان راهروی 26 غرفه 7 مراجعه کنند./978/د102/ق

ارسال نظرات