۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۲۰۴۶۵۴

برگزاری مسابقه انسان برای زندگی بهتر در نمایشگاه کتاب تهران از سوی نشر هاجر

خبرگزاری رسا ـ مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «انسان برای زندگی بهتر» همزمان با برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کرده است.
نشر هاجر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، احمدشایانفر مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر گفت: این مسابقه برگرفته از کتاب انسان برای زندگی بهتر است که از سوی مرکز نشر هاجر منتشر شده است.


وی با بیان اینکه پرسش‌نامه‌های این مسابقه در غرفه این مرکز در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده است،‌ افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه مرکز نشر هاجر علاوه بر دریافت کتاب به صورت رایگان پرسشنامه مسابقه را نیز دریافت کنند.


شایانفر اضافه کرد‌: برای کسانی که قادر به حضور در نمایشگاه نیستند، متن این کتاب به همراه پرسشنامه نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز نشر هاجر به آدرس Hajar.whc.ir قابل دریافت است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این مرکز در مسابقه شرکت کنند.


وی مهلت شرکت در مسابقه انسان برای زندگی بهتر را 23 خردادماه مصادف با نیمه شعبان ذکر کرد و یادآور شد: از میان افرادی که پاسخ صحیح را به این سوالات ارایه کنند، به قید قرعه هدایایی شامل کمک‌هزینه سفر عمره مفرده، کمک‌هزینه عتبات عالیات و جوایز نقدی دیگر اهدا خواهد شد.


مدیر اجرایی مرکز نشر هاجر افزود: غرفه مرکز نشر هاجر در 27امین نمایشگاه کتاب تهران در سالن شبستان راهروی 26 غرفه 7 دایر شده است.


وی با اشاره به محتوای کتاب انسان برای زندگی بهتر4 افزود: این کتاب به طرح مباحثی پیرامون ازدواج پرداخته است و سعی دارد با قلمی روان، نگاهی جدید به صحنه ازدواج و زندگی مجردی و تأهل بیاندازد.


شایانفر گفت: نویسنده این کتاب که به استناد روایات و احادیث، مطالب خود را به تحریر درآورده تلاش کرده است تا با توجه به مشکلات و پاشنه آشیل جوانان و زندگی اجتماعی آنان با استناد به روایات از ائمه اطهار علیهم السلام به رفع این مشکلات کمک کند./978/د102/ق

ارسال نظرات