۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۲۱۰۰۷۴

بازدید هیأت ارزیاب اندونزی از کالج قرآن و فلسفه صدرا

خبرگزاری رسا ـ هیأت ارزیاب اندونزی از کالج قرآن و فلسفه صدرا جهت اعتباربخشی به رشته علوم و تفسیر قرآن بازدید به عمل آورد.
بازديد هيأت ارزياب اندونزي از کالج قرآن و فلسفه صدرا
 
به گزارش خبرگزاری رسا، هیأت ارزیاب اندونزی از کالج قرآن و فلسفه صدرا جهت اعتباربخشی به رشته علوم و تفسیر قرآن بازدید به عمل آورد.
 
حاجی زهری و عبدالمحیا از سوی انجمن ارزیاب ملی جهت اعتبار بخشی به رشته علوم و تفسیر قرآن با حضور در کالج قرآن و فلسفه صدرا همه اسناد مورد نظر را مورد بررسی قرار  دادند.
 
در ضمن این بازدید نیز هیأت ارزیاب در جمع مدرسان، کارمندان و برخی از دانشجویان کالج جلسه‌ای رسمی در سالن اجتماعات المصطفی، صدرا تشکیل دادند، که در این جلسه خالد الوالد به عنوان رییس هیأت مدیره کالج و عمر شهاب به عنوان مدیر رشته علوم و تفسیر قرآن نیز حضور داشتند.
 
در ابتدای این مراسم خالد الوالد به عنوان رییس هیأت مدیره کالج در سخنانی گفت: توسعه علوم منطقی که ریشه در اندیشه جهان اسلام دارد، دارای اهمیت فراوانی است. 
 
وی در پایان با ارائه روش رسیدن به هدف و مشخصات کامل کالج قرآن و فلسفه صدرا افزود: امید آن‌که فارغ التحصیلان این کالج نه تنها یک مرجع در سطح ملی باشند بلکه بتوانند در سطح بین‌المللی هم مرجع باشند.
 
همچنین حاجی زهری با قدردانی از ارائه گزارش رییس هیأت مدیره کالج، در سخنانی اظهار داشت: این کالج نیاز به یک سیستم و تلاش منظم جهت ارائه این سیستم دارد تا بتواند شهرت خود را در میان مردم تا صدها سال نشان دهد.
 
عبدالمحیا نیز هدف ملاقات خود را از کالج قرآن و فلسفه صدرا توضیح داده و به مقررات مربوط به دانشگاه‌های دولتی اشاره و همه موارد پشتیبانی مربوط به کالج را یادداشت کرد.
 
در پایان این نشست هم عمر شهاب، مدیر رشته علوم و تفسیر قرآن در سخنانی اظهار داشت: این رشته با استفاده از استانداردهای تعیین شده از سوی دولت گام بر می دارد.
 
وی با اشاره به نکاتی راجع به وضعیت جسمی دانشجویان، مدیریت و جهت گیری‌های آینده کالج گفت: گرایش قرآن و تفسیر مورد نظر ما، انتخاب ترکیبی از متون مقدس(قرآن و حدیث) با تکیه بر فهم آن از طریق مبانی عقلی خواهد بود./907/ب102/د
ارسال نظرات