۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۱۰۷۶۴

حزب الله انفجار تروریستی بیروت را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان انفجار روز گذشته در منطقه شمالی ضاحیه جنوبی بیروت را به شدت محکوم کرد و نسبت به پیامدهای فتنه انگیز آن هشدار داد.
حزب الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی تاکید کرد: هدف از این عملیات تروریستی تنها منطقه الطیونه نبود بلکه همه لبنان اعم از مردم، موسسات دولتی و امنیت و اقتصاد آن را مورد هدف قرار دادند.

 

در این بیانیه با اشاره به این که این انفجار تروریستی منجر به شهادت یک نیروی امنیتی، زخمی شدن چندین تن و تخریب و ویرانی شده، آمده است: مردم باید با حفظ آرامش خود نسبت به درافتادن در دام فتنه برحذر باشند.

 

حزب الله همچنین در این بیانیه با تبریک موفقیت های اخیر ارتش و نیروهای امنیتی از آنان خواسته است تا به تلاش های بزرگ خود برای ناکام ساختن توطئه ها و برنامه های جنایتکارانه ضد لبنان و مردم آن ادامه دهند.

 

گفتنی است علاوه بر انفجار اخیر که منجر به کشته و زخمی شدن چند نفر گردید، 3 روز قبل نیز انفجار تروریستی نزدیک ایست و بازرسی نیروهای امنیتی در منطقه "ضهر البیدر" در شرق لبنان، به کشته شدن یکی از نیروهای امنیتی و زخمی شدن 33 نفر منجر شد./982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات