۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۷
کد خبر: ۲۱۱۴۰۱
نماینده پارلمان لبنان:

داعش در خدمت موساد است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد که گروه تروریستی داعش ابزار دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا است.
حسين الموسوي نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسین الموسوی نماینده پارلمان لبنان در نشستی قرآنی که روز گذشته در منطقه شیث نبی در بیروت برگزار شد، با تمجید از تلاش‌های برخی گروه‌های سیاسی و اظهار نظر برخی سیاستمداران لبنانی در راستای تقویت وحدت ملی در لبنان، تاکید کرد که همه باید تلاش خود را برای دفاع از لبنان در مقابله با تروریسم به کار گیرند.


وی افزود: داعش و سایر گروه‌های تروریستی تهدیدی برای همه مردم لبنان بوده و مبارزه با آن نیازمند تلاش جمعی است.

 

این نماینده پارلمان لبنان اقدامات جدی اخیر از سوی مسؤولان لبنانی در مقابله با تروریسم به منظور افزایش امنیت در این کشور را نوید بخش عنوان کرد و گفت: جای هیچ شکی نیست که داعش در خدمت موساد و دستگاه جاسوسی آمریکا است.
 

 

موسوی با تاکید بر دوگانگی سیاست آمریکا در مقابله با تروریسم و دروغ پردازی مسولان آمریکایی، عنوان کرد: آمریکا بخشی از ثروت‌هایی را که از کشورهای نفت خیز منطقه به یغما برده است به عنوان کمک و با منت فراوان به آنها می‌دهد.

 

وی تاکید کرد: برخی جریان‌های لبنانی در حالی برای کنار گذاشتن سلاح مقاومت اسلامی تلاش می‌کنند که عملا کمک رسان تروریست‌ها باشند، حال اینکه لبنان با سلاح مقاومت لبنان از خطر رژیم صهیونیستی نجات یافته است.

 

موسوی بر لزوم هوشیاری و آگاهی نسبت به اتفاقات و تحولات در حال وقوع تاکید کرد و گفت: مردم باید بتوانند بین کسی که جان خود را در راه دین و میهن خویش فدا می‌کند با کسی که سرسپرده صهیونیست‌هاست تفاوت قائل شوند./983/ب902/د

ارسال نظرات