۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۱۱۸۷۰

تشییع پیکر شهید بحرینی به تأخیر افتاد

خبرگزاری رسا ـ خانواده شهید بحرینی اعلام کرد که مراسم تشییع پیکر فرزند شهیدشان به علت عارضه بیماری پدر آن شهید به تأخیر افتاد.
شهيد عبدالعزير العبار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خانواده شهید عبدالعزیز العبار روز گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مراسم تشییع پیکر آن شهید به علت بیماری موسی العبار (پدر شهید) و انتقال وی به بیمارستان در موعد اعلام شده قبلی برگزار نمی‌شود و تاریخ جدید مراسم تشییع متعاقبا اعلام خواهد شد.


خانواده العبار درباره وضعیت جسمانی موسی العبار اعلام کرد: به ملت عزیزمان اطمینان می‌دهیم که وضعیت جسمانی پدر شهید العبار پس از انتقال به بیمارستان بهبود یافته است.


خانواده شهید عبدالعزیر العبار روز سه‌شنبه گذشته ساعتی پس از دریافت گزارش دادستانی کل بحرین مبنی بر تصحیح گواهی فوت فرزندشان و درج علت اصلی فوت ایشان، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع افکار عمومی می‌رسانیم که خانواده شهید به صورت رسمی از واحد تحقیقات ویژه دادستانی کل بحرین گزارشی دریافت کرد مبنی بر اینکه عوارض گلوله‌های ساچمه‌ای که به سر و صورت (آن شهید) اصابت کرده بود، خونریزی مغزی را به دنبال داشته و همین امر از کار افتادن قلب را باعث شده است. پدر شهید عبدالعزیز العبار از محتوای این گزارش آگاه شده و پس از دریافت یک نسخه، آن را امضا کرد.


شهید عبدالعزیز العبار بر اثر اصابت گلوله‌های ساچمه‌ای نیروهای رژیم بحرین به شهادت رسیده بود ولی منامه از درج علت اصلی فوت وی و تحویل دادن پیکر آن شهید امتناع  می‌کرد. خانواده آن شهید اعلام کرده بود که تنها بعد از درج علت اصلی فوت فرزندشان در گواهی فوت، پیکر وی را تحویل می‌گیرند./994/ب102/د

ارسال نظرات