۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۹
کد خبر: ۲۱۱۹۰۱
رییس مجمع علمای صور لبنان:

برخی کشورهای منطقه در راستای انزوای ایران تلاش می‎کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای صور لبنان، اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و اظهار داشت: برخی کشورهای منطقه به جای مقابله با رژیم صهیونیستی، سعی در انزوای ایران دارند.
حجت الاسلام شيخ علي ياسين رييس جمعيت علماي صور لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یاسین، رییس  مجمع علمای صور لبنان در بیانیه‌ای که امروز از سوی این مجمع منتشر شد، وجود اختلافات اساسی بین مسؤولان و سیاستمداران لبنانی را بسیار نگران کننده برشمرد و عنوان کرد: بیم آن می‌رود کشوری که به واسطه جنگ‌های مختلف سرنگون نشده است، به واسه اهمال مسؤولان نسبت به خواسته‌های مردم به فروپاشی سوق داده شود.

این عالم لبنانی با بیان اینکه مردم لبنان با مشکلات اساسی بسیاری مواجه هستند و با ناامنی مواجه هستند، افزود: نیروهای امنیتی نیز باید تلاش کنند که جلوی ناامنی و درگیری‌های بیشتر در مناطق مختلف لبنان را بگیرند.

وی همچنین با محکوم کردن جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و تجاوز به غزه و سایر نقاط فلسطین، گفت: برخی کشورها که ادعای اسلام و حمایت از مسلمانان را دارند هیچ واکنشی نسبت به اقدامات اخیر این رژیم نشان نمی‌دهند و به هیچ وجه به یاری ملت مظلوم فلسطین نمی‌شتابند.

علی یاسین با انتقاد از سیاست‌های اتخاذ شده از سوی برخی کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: برخی کشورهای منطقه به جای مبارزه با رژیم صهیونیستی همه تلاش خود را برای انزوای جمهوری اسلامی ایران و تن دادن این کشور به زورگویی استکبار جهانی به کار گرفته‌اند.

این عالم لبنانی، تحولات و اقدامات گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق را در راستای فشار بر محور مقاومت توصیف کرد و گفت: امت اسلامی با وجود همه کارشکنی‌ها و توطئه‌ها در مقابل پروژه‌های آمریکایی ـ صهیونیستی مقاومت کرده و تلاش‌های شوم آنان را ناکام می‌کند./983/ب903/د

ارسال نظرات