۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۲۱۱۹۸۰
حزب الله لبنان:

سکوت برخی کشورهای عربی درباره فلسطین تعجب‎آور است

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان با محکومیت جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی، سکوت برخی کشورهای عربی در مورد فلسطین را تعجب آور خواند.
حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که امروز از سوی این حزب منتشر شد، ضمن محکومیت تجاوزهای روز افزون رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین، تصریح کرد: ملت فلسطین هر لحظه شاهد تجاوز جدیدی از سوی رژیم صهیونیستی است که با جنایت‌ شهرک نشینان صهیونیست و حمله‌های هوایی به نوار غزه دنبال می‌شود.

 

حزب الله لبنان افزود: باوجود اینکه رژیم صهیونیستی هر بار با افزایش جنایت‌های خود به کشتار مردم می‌پردازد، ملت فلسطین با دست خالی و با تکیه بر ایمان محکم خود به مقاومت و پایداری در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه می‌دهد.

 

در این بیانیه با اشاره به تلاش ملت فلسطین برای ادامه زندگی با کرامت و عزتمند در سایه شرایط کنونی، آمده است: حزب الله لبنان فداکاری های این ملت مظلوم و صبر و پایداری آن بر مواضعش را می‌ستاید و به حقانیت مقاومت و جهاد فلسطینیان برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی و بازیابی حقوق ملت فلسطین تاکید می‌کند.

 

حزب الله لبنان، بی‌تفاوتی برخی کشورهای عربی و سازمان‌های بین‌المللی را محکوم کرد و افزود: سکوت برخی کشورهای عربی در مورد فلسطین تعجب برانگیز است و سازمان‌های عربی در حالی به مسائل اختلاف آمیز منطقه دامن می‌زنند که هیچ تلاشی برای مسأله اصلی جهان اسلام نمی‌کنند.

 

این جنبش تمام ملت‌های مسلمانان را به همبستگی با ملت مظلوم فلسطین دعوت کرد و اظهار داشت که کشورهای عربی و اسلامی باید با تمام توان در کنار ملت فلسطین بایستند و به یاری و کمک آن  در برابر تهدیدها رژیم صهیونیستی ادامه دهند./983/ب903/د

ارسال نظرات