۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲۱۲۸۶۸
عالم اهل سنت لبنانی:

جهانیان به جای توجه به فلسطین سرگرم جام جهانی هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس جبهه العمل المقاوم لبنان تصریح کرد: مردم دنیا به جای توجه به فلسطین و جنایت‌های رژیم صهیونیستی، سرگرم جام جهانی فوتبال هستند.
شيخ زهير الجعيد رئيس جبهه عمل مقاوم اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ زهیر الجعید، رییس جبهه العمل المقاوم لبنان در مراسمی افطاری که شب گذشته در منطقه برجا با حضور شخصیت‌های سیاسی لبنان برگزار شد، با اشاره به بحران روز افزون منطقه و افزایش درگیری‌ها در کشورهای مختلف اسلامی، خاطرنشان کرد: تلاش‌های گسترده‌ای برای تخریب وجهه اسلام در حال انجام است که این امر وظیفه علما و سایر طیف‌های جامعه را برای مقابله با این پروژه شوم بیشتر می‌کند.

 

وی تصریح کرد: در حالی که مقاومت اسلامی با دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های خود تصویر عزت‌مندی را از اسلام به نمایش می‌گذارد، گروه‌های تکفیری مانند داعش با کشتار زنان و کودکان سعی در خدشه دار کردن وجهه مسلمانان دارند.

 

این عالم اهل سنت لبنانی، کشته و زخمی شدن صدها تن در غزه به دست صهیونیست‌های جنایتکار را به شدت محکوم کرد و گفت: درحالی روزانه ده‌ها کودک فلسطینی به قتل می‌رسند که دنیا سرگرم جام جهانی فوتبال است.

 

الجعید با بیان اینکه بزرگترین تهدید برای جهان اسلام بی تفاوتی کشورهای عربی و اسلامی نسبت به مسأله فلسطین است، عنوان داشت: مردان با ایمان که با سلاح خود به مقاومت در برابر اشغالگران می‌پردازند همانند گذشته پیروزی و سربلندی را برای ملت فلسطین به ارمغان می‌آورند.

 

وی محور مقاومت را که از فلسطین تا ایران امتداد دارد، شکست ناپذیر خواند و تاکید کرد: مقاومت اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی تانوایی‌های نظامی خود را به شدت تقویت کرده است.

 

الجعید با تاکید بر لزوم مقابله با تروریسم و تندروی در جهان اسلام، گفت: گروه‌های تکفیری تهدیدی برای طایفه و مذهب به خصوصی نیستند بلکه همه امت اسلامی را با خطر مواجه می‌کنند چرا که اسلام دین رحمت و صلح و آرامش است و هیچ میانه‌ای با تندروی و جنایت ندارد./983/ب902/د

ارسال نظرات