۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۱۳۰۵۱
عضو ارشد حماس:

رژیم صهیونیستی جرأت حمله زمینی به نوار غزه را ندارد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سیاسی جنبش حماس در لبنان با تاکید به سردرگمی مسؤولان رژیم صهیونیستی درباره ادامه تجاوز خود به نوار غزه، عنوان کرد: ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله زمینی به نوار غزه بی پایه است.
جنبش حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رأفت مره، عضو مسؤول شورای سیاسی جنبش حماس در بیروت در سخنانی با رد ادعای حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: رژیم صهیونیستی هیچ گاه مانند امروز برای تصمیم گیری مردد نبوده و قادر به عملی کردن ادعای خود مبنی بر حمله زمینی به نوار غزه نیست.

 

وی افزود: بازدارندگی مقاومت اسلامی رژیم صهیونیستی را در شک و تردیدد فرود برده و این رژیم در برابر ایستادگی و پایداری مقاومت اسلامی فلسطین مستأصل شده است.

 

عضو ارشد جنبش حماس، عدم وجود اعتماد به نفس در دولتمردان صهیونیست و نبود روحیه بین سربازان اسراییلی را چالش اساسی پیش روی این رژیم خواند و گفت: توانایی‌های نظامی نیروهای مقاومت اسلامی و تاکتیک‌های آنان در نبردهای چریکی، جرات رژیم صهیونیستی را برای حمله زمینی به نوار غزه از بین برده است.

 

رأفت مره با بیان اینکه احتمال اسارات سربازان صهیونیست به دست نیروهای مقاومت از مهم‌ترین عوامل عدم حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نواره غزه است، خاطرنشان کرد: همه این عوامل مسؤولان صهیونیستی را درچار کلافگی و سردرگمی کرده است.

 

وی تصریح کرد: نیروهای مقاومت تصمیم جدی خود را برای ایستادگی با تمام توان در برابر تجاوز اخیر اشغالگران گرفته اند./983/ب903/د

ارسال نظرات