۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۱۳۳۷۷

احزاب لبنانی از مقاومت فلسطین حمایت کردند

خبرگزاری رسا ـ احزاب لبنانی و گروه‎های فلسطینی با شرکت در نشستی در دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اردوگاه الجلیل در بعلبک، از ایستادگی مردم فلسطین در غزه حمایت و تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی ضد مردم فلسطین را محکوم کردند.
مقاومت اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احزاب لبنانی و گروه های فلسطینی در بیانیه ای تاکید کردند: تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی، حلقه ای ناگسستنی از زنجیرۀ تلاش برای نابود کردن مساله فلسطین و پایان دادن به مقوله حق بازگشت آوارگان و آزادی فلسطین است.

 

در این بیانیه با تجلیل و قدردانی از مبارزه نیروهای مقاومت فلسطین، از آنان درخواست شده است به حملات کوبنده خود ضد دشمن صهیونیست ادامه دهند زیرا این دشمن، جز زبان زور و جهاد و مقاومت، چیز دیگری نمی فهمد.

 

شرکت کنندگان در این نشست، همچنین از ملت های عربی و اسلامی خواستند در حمایت از مردم مجاهد و مظلوم فلسطین، به پا خیزند در برابر ظلم و تجاوزی که در حق فلسطینیان صورت می گیرد، موضع بگیرند.

 

در این بیانیه همچنین بر ضرورت حمایت کشورهای اسلامی و عربی از مساله فلسطین که مساله محوری جهان اسلام و جهان عرب است، تاکید و خاطر نشان شده است که فلسطین، از رود تا دریا باید آزاد شود.

 

احزاب لبنانی و گروه های فلسطینی در بعلبک همچنین با هرگونه طرحی که با آرمان ها و اصول فلسطین و مقاومت مغایر باشد، مخالفت کردند./980/ب102/د

ارسال نظرات