۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۱۳۸۵۰

پرچم رژیم صهیونیستی و امریکا در پاکستان به آتش کشیده شد

خبرگزاری رسا ـ جمع کثیری از مردم پاکستان با برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی ادامه حملات وحشیانه این رژیم به مردم غزه را محکوم کردند.
پرچم رژيم صهيونيستي و امريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شهرهای مختلف پاکستان طی امروز و روزهای گذشته صحنه حضور خودجوش ده ها هزار نفر از مردم مسلمان این کشور در اعتراض به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه بود.


مردم پاکستان در شهرهای کراچی، لاهور، گوجرانوالا، اسلام آباد، پیشاور، سکردو و دیگر شهرهای کوچک و بزرگ این کشور با حضور در خیابان های اصلی و با حمل پلاکاردها و دست نوشته هایی حملات ضد انسانی ارتش رژیم صهیونیستی از هوا و زمین به مردم مظلوم غزه را با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا به شدت محکوم کردند.


راهپیمایان همچنین با به آتش کشیدن پرچم های رژیم صهیونیستی و آمریکا و همچنین مترسک های نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیوینستی و باراک اوباما رییس جمهور آمریکا خشم و نفرت خود را نسبت به ادامه کشتار مردم غزه اعلام کردند.


راهپمایان همچنین ضمن محکوم کردن سکوت نهادهای حقوق بشر بین المللی ، حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از رژیم صهیونیستی در قتل و عام مردم فلسطینی در نوار تحت محاصره غزه را محکوم کردند.


مسلمانان خشمگین پاکستانی همچنین سکوت معنی دار رژیم های مرتجع عربی و برخی کشورهای اسلامی را نیز نشانه همپمانی آنها با رژیم صهیونیستی در قتل و عام مردم بی دفاع غزه دانسته و از مسلمانان در این کشورها خواستند به خیابان ها آمده صدای اعتراض خود را نسبت به جنایات صهیونیست ها و سکوت سردمداران مرتجع آن کشورها بلند کرده به گوش جهانیان برسانند.


همچنین قرار است جمعه هفته جاری مردم مسلمان پاکستان با لبیک گفتن به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) و با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، خشم و انزجار خود را از رژیم نژاد پرست صهیونیستی و حامیان آنها اعلام کنند./982/ب101/د

ارسال نظرات