۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۱۳۸۵۶
شیخ نعیم قاسم:‌

جنگ علیه غزه نقاب را از کشورهای عربی کنار زد

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار تحت محاصره غزه،‌ دوستان و دشمنان فلسطین را مشخص کرد.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار تحت محاصره غزه،‌ دوستان و دشمنان فلسطین را مشخص کرد.

 

شیخ قاسم در مراسم ختمی در منطقه «زقاق البلاط» گفت: ما در حزب الله یک رویکرد بیشتر نداریم و آن مقاومت بر اساس اصول اسلامی، جهاد در راه خداوند تبارک و تعالی است. قطب نما را به سمت «اسرائیل» به عنوان نقطه مرکزی تنظیم کردیم. هر کجا و هر وقت مبارزه و دفاع کردیم، با یک طرح که همان طرح آمریکایی، اسرائیلی و تکفیری است، مبارزه می‌کنیم.

 

وی حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را جنایتی حقیقی بر اساس همه معیارهای انسانی و بین‌الملل خواند و افزود:  این جنگ جزئی از جنگ متحرک علیه محور مقاومت است و همواره هدف اصلی آن، آرمان فلسطین است.

 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان، نابودی مقاومت و به ذلت کشاندن ملت فلسطین را هدف اصلی حملات جاری دشمن صهیونیستی علیه نوار تحت محاصره غزه خواند و افزود: متاسفانه جنگ علیه غزه نقاب از صورت کسانی که با (آرمان) فلسطین هستند و کسانی که مخالف آن و مخالف قدس هستند، کنار زد. این جنگ پرده از کشورهای عربی در کما و همچنین از مستکبران حامی جنایت‌های صهیونیست‌ها نیز کنار زد.

 

وی افزود: ما می‌دانیم که «اسرائیل» در این جنگ پیروز نخواهد شد. علت اصلی آن نیز وجود مقاومت با اراده آهنین در رویارویی با این دشمن و پایداری ملت فلسطین است. اگر بین‌ ملت مجاهد فلسطین و مقاومت در غزه با ماشین (جنگی) اسرائیل مقایسه کنیم، در می‌یابیم که غزه پیروز خواهد شد. زیرا مردم آن بر حق هستند و از کرامت خود دفاع می‌کنند.

 

شیخ قاسم بر ایستادگی حزب الله در کنار ملت و مقاومت فلسطین و حمایت از آن با همه راه‌ها و روش‌های ممکن تاکید کرد و افزود: حتی قتل عامی که در منطقه «الشجاعیه» صورت گرفت، نمی‌تواند معادله‌ای که به سود سربلندی فلسطین و پیروزی مقاومت است را تغیر دهد./980/ب102/د

ارسال نظرات