۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۱۴۳۰۵
ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه تاکید کرد؛

تلاش رژیم آل‌خلیفه برای دامن زدن به اختلافات فرقه‌ای و مذهبی در بحرین

خبرگزاری رسا ـ یک ائتلاف مخالف با دولت حاکم در بحرین، ضمن محکوم کردن اقدامات آل‎خلیفه در راستای هتک حرمت مقدسات سایر مذاهب، از تلاش این رژیم برای دامن زدن به فرقه‌گرایی و اختلافات مذهبی خبر داد.
مسجد تخريب شده در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه مخالف رژیم بحرین، نسبت به تلاش رژیم حاکم بر این کشور برای دامن زدن به اختلافات فرقه‌ای و مذهبی ابراز انزجار کرد.


در بیانیه صادره از سوی این ائتلاف آمده است که مقامات بحرین از همه روزنامه‎ها و رسانه‎های وابسته به خود، جهت هتک حرمت به مقدسات سایر مذاهب مانند مذهب شیعه و گسترش افترا و دروغ سود می‌جویند.


این ائتلاف، سیاست ویران کردن مساجد و سوزاندن قرآن و اختصاص منابری برای بسط تفکرات داعشی را نشان از بین رفتن اخلاقیات و بی مسؤولیتی رژیم آل‎خلیفه عنوان کرده و آن را علت دامن زدن به فتنه و تهدید وحدت کشور دانست.


در پایان این بیانیه آمده است که ملت بحرین جنبش خود را تا زمانی ادامه خواهد داد که مطالبات خود را محقق کند، به اهداف انقلاب خود دست یابد و حکومت امنیتی و سرکوبگر آل‎خلیفه نیز سرنگون شود.


این در حالی است که روز گذشته یک روزنامه وابسته به رژیم آل‎خلیفه به ساحت مقدس امام زمان (عج) توهین کرده بود و همین مسأله نیز آتش خشم شیعیان بحرین را برافروخته بود./994/ب102/د

ارسال نظرات