۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۲۱۴۸۵۹
آیت الله قبلان:

ایستادن در کنار ملت فلسطین واجب شرعی است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با محکوم کردن اقدامات نظام آل‎خلیفه و رژیم صهیونیستی خواستار حمایت از مردم بحرین، سوریه و فلسطین شد.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان روز گذشته در خطبه های نماز عید سعید فطر که روز گذشته در مقر این مجلس در بیروت برگزار شد با محکوم کردن اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ایستادن در کنار مردم مظلوم فلسطین واجب شرعی است.
 
وی افزود: رژیم صهیونیستی از هر اقدام و جنایتی علیه مردم غزه کوتاهی نکرده و به قلع و قمع مردم این کشور پرداخته است. توهین به مقدسات دینی، کشتن کودکان، زنان و سالخوردگان در غزه بخشی از جنایت‎های این رژیم غاصب را تشکیل می‎دهد.
 
نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان وضعیت بحرین را نامطلوب خواند و تصریح کرد: ملت‎های اسلامی همان طور که در کنار مردم سوریه ایستاده‎اند، از مردم بحرین نیز باید حمایت و پشتیبانی کنند.
 
وی با تاکید بر حفظ وحدت بیان داشت: عید فطر امسال باید سبب گسترش محبت، رحمت، نیکی، احسان و تقوا شود. از خداوند می‎خواهیم مشکلات و بحران های منطقه به برکت این عید هر چه سریعتر حل و فصل شود./994/ب903/د
ارسال نظرات