۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۱۵۰۱۰
نماینده جنبش حماس در لبنان:

مقاومت فلسطین در شرایط کنونی نیز درحال تولید موشک است

خبرگزاری رسا ـ نماینده جنبش حماس در لبنان تاکید کرد که گروه‌های مقاومت در شرایط کنونی نیز در نوار غزه به تولید موشک‌های مختلف مشغول هستند.
علي برکة، نماينده جنبش حماس در لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، علی برکه، نماینده جنبش حماس در لبنان امروز در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای با انتقاد از جانبداری سازمان ملل از رژیم صهیونیستی در تجاوز این رژیم به نوار غزه، تصریح کرد: آمریکا و سایر کشورهای غربی نه تنها جلوی جنایت‌های بیشتر رژیم صهیونیستی را نمی‌گیرند بلکه به کمک تسلیحاتی و رسانه‌ای از رژیم صهیونیستی می‌پردازند.

 

این عضو ارشد حماس خواستار کمک رسانی هرچه سریعتر صلیب سرخ و سازمان ملل به آسیب دیدگان فلسطینی در نوار غزه شد و افزود: وضعیت مجروحان در نواز غزه بسیار بغرنج است و افراد غیر نظامی بسیاری در نوار غزه نیازمند کمک هستند.

 

وی با اشاره به وقوع شنیع ترین فجایع انسانی در نوار غزه و کشتار کودکان و زنان بی‌پناه در مناطق مختلف غزه، عنوان کرد: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف غزه جنایتی جنگی است و فرمانده های صهیونیست باید در دادگاه جنایت‌های بین الملل مورد محاکمه قرار گیرند.

 

علی برکه سخنان روز گذشته پادشاه عربستان سعودی درباره تحولات غزه را غیر کافی برشمرد و اظهار داشت: درحالی که از  ملک عبدالله انتظار میرفت که خواستار برگزاری جلسه فوری از سوی اتحادیه عرب برای جلوگیری از کشتار بیشتر مردم فلسطین شود وی به انتقاد از رژیم صهیونیستی بسنده کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: دولت مصر نیز باید با بازگشایی معبر رفح از ملت فلسطین دربرابر رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کرده و نقش محور خود را در میان کشورهای عربی ایفا کند.

 

علی برکه توقف شلیک موشک‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی را رویای دست نیافتنی رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: گروه‌های مقاومت در شرایط فعلی نیز در داخل نوار غزه به تولید گسترده موشک‌‌های مختلف مشغول هستند./983/ب902/د

ارسال نظرات