۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۱۵۴۷۲

جمع‎آوری کمک مالی مسلمانان مسکو برای کودکان فلسطینی

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان روسیه، اقدام به جمع‎آوری کمک‎های مالی برای کودکان مجروح فلسطینی کردند.
حاميان فلسطين در روسيه
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان شهر مسکو، پایتخت روسیه، با حضور در مسجد جامع این شهر مبلغ 345 هزار روبل (واحد پول روسیه) به کودکان زخمی فلسطینی کمک کردند.
 
مسلمانان شهر مسکو در روز جهانی قدس و از طریق حضور در نماز جمعه از برنامه جمع آوری کمک مالی برای کودکان فلسطینی اطلاع یافتند.
 
قرار است کمک های مالی مسلمانان پایتخت روسیه برای خرید تجهیزات پزشکی و ارسال آن به نوار غزه هزینه شود تا از این طریق کودکان آسیب دیده فلسطینی معالجه شوند.  
 
سازمان اسلامی "زکات" که محور فعالیت های آن حمایت از نیازمندان روسی است وظیفه انتقال کمک های مالی مسلمانان روسیه به مردم فلسطین را بر عهده دارد.
 
ایدار آلیاتدینوف، امام جماعت مسجد جامع شهر مسکو اعلام کرد کمک های مالی مسلمانان این شهر امروز یا فردا به حساب بانکی مورد نظر منتقل می شود تا برای خرید تجهیزات پزشکی و ارسال به فلسطین هزینه شود.
 
این در حالی است که جمع آوری کمک های مالی مسلمانان روسیه همچنان ادامه داشته و از مسلمانان علاقه مند خواسته شده است که از طریق انتقال از حساب بانکی و یا حضور شخصی در نماز جمعه هفته آینده در مسجد یادبود شهر مسکو در این برنامه شرکت کنند.
 
شورای مفتیان روسیه نیز پیش از روز قدس و با اشاره به عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه با صدور اطلاعیه ای اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار پایان دادن به دهه ها تجاوز نظامی و محدودیت اقتصادی علیه شهروندان فلسطینی شده بود./990/ب902/د
ارسال نظرات