۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۱۵۷۵۴
نماینده پارلمان لبنان:

خفقان در منطقه سبب به وجود آمدن تکفیری‌ها شد

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون مقاومت اسلامی در پارلمان لبنان با بیان اینکه گروه‌های تکفیری ابزار دشمنان جهان اسلام برای تضعیف کشورهای منطقه هستند، خاطرنشان کرد: خفقان موجود در برخی کشورهای منطقه منجر به ایجاد جریان‌های تکفیری شد.
محمد رعد، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد، رییس فراکسیون مقاومت اسلامی در پارلمان لبنان در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت اسلامی که امروز از سوی حزب الله لبنان برگزار شد، با انتقاد از ترویج فضای خشونت و درگیری در جامعه از سوی برخی جریان‌های تندرو، خاطرنشان کرد: خفقان در برخی کشورهای منطقه سبب ایجاد تکفیری‌ها شد که امروزه به ابزاری برای ایجاد فتنه در کشورهای منطقه تبدیل شده‌اند.


وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه و مطالعه دقیق اهداف و اقدامات تروریست‌ها در منطقه مرزی عرسال، گفت: نیروهای مقاومت با تمام توان از دین و کشور خود حمایت می‌کنند و در مقابله با پیش‌روی گروه‌های تروریستی که در صدد تجزیه کشورهای منطقه و دامن زدن به درگیری‌های فرقه‌ای هستند پا پس نمی‌گذارند.

 

رعد تصریح کرد: بخش عظیمی از تلاش‌های دشمنان جهان اسلام صرف ایجاد تفرقه و فتنه بین طوایف و مذهب مختلف در کشورهای منطقه می‌شود تا از این راه به راحتی بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند، اهدافی که در راستای کاهش تاثیرگذاری جهان اسلام در تصمیمات بین‌المللی و منطقه‌ای است.

 

این نماینده پارلمان لبنان، جانفشانی نیروهای مقاومت اسلامی و پیروی از راه و سیره امام حسین (ع) را تضمینی برای آینده بهتر لبنان و سایر کشورهای منطقه برشمرد و گفت: مجاهدان مقاومت با تلاش‌های شبانه روزی خود برای تحقیق اهداف اسلام و مقابله با زورگویان صفحه جدیدی را که سرشار از عزت و سربلندی است برای جهان اسلام رقم زدند./983/ب903/د

ارسال نظرات