۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۱۶۶۷۷
نماینده پارلمان لبنان:

هدف قراردادن مناطق تحت تصرف تکفیری‌ها امری ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان با تاکید بر لزوم هدف قرار دادن مناطق تحت تصرف گروه‌های تکفیری، اظهار داشت: نباید اجازه داد تروریست‌ها وارد شهرهای و مناطق بیشتری شوند.
حسن فضل الله، نماينده مجلس لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن فضل الله، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون مقاومت اسلامی در مراسم سالگرد بزرگداشت شهدای بنت جبیل که امروز در این منطقه برگزار شد، چالش تکفیری‌ها برای کشورهای مسلمان را چالشی بسیار بزرگ خواند و گفت: برخی با ندیده گرفتن تحرکات تروریست‌ها و سهل انگاری نسبت به آنان موجودیت لبنان را با خطر مواجه کردند.

 

وی افزود: آرامش و امنیت لبنان و شکوفایی این کشور در سال‌های آتی وابسته به نبرد کنونی با تکفیری‌هاست و تنها در صورت ناکام گذاشتن این گروه‌های جنایتکار می‌توان به آینده امیدوار بود.

 

فضل الله با اشاره به چالش‌های پیش‌روی مقاومت اسلامی در سال 2006 و تهدیدهای مستمر رژیم صهیونیستی، گفت: مقاومت همانگونه که دربرابر صهیونیست‌ها پا پس نگذاشت در مقابله با گروه‌‎های تکفیری نیز که همه کشورهای عربی و اسلامی را تهدید می‌کنند، تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

 

این نماینده پارلمان لبنان، هدف قراردادن تروریست‌ها در مناطق تحت تصرف آنان را یک امر الزامی خواند و گفت: باید قبل از اینکه تکفیری‌ها به شهرهای مختلف حمله کنند و زنان و کودکان ما را به قتل برسانند به مبارزه به آنان بپردازیم.

 

فضل الله خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی و اخلاقی هر شهروندی است که با تحمل مسؤولیت خود در قبال آینده لبنان، با جنفشانی‌ خود توطئه‌های تروریستی را خنثی کرده و اجازه ندهند پروژه سوریه و موصل عراق در لبنان نیز پیاده شود./983/ب902/د

ارسال نظرات