۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۲۱۶۷۳۳
نماینده مراجع تقلید در کویت:

انتخاب حیدر العبادی عامل محافظت از مکتب شهید صدر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مراجع تقلید در کویت، انتخاب حیدر العبادی به عنوان نخست وزیر جدید عراق را محافظت از مکتب شهید صدر(ره) عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمدباقر مهري نماينده مراجع تقليد در کويت

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر المهری نماینده مراجع تقلید در کویت با صدور پیامی انتخاب حیدر العبادی به عنوان نخست وزیر جدید عراق را تبریک گفت و نمایندگان پارلمان این کشور را به اهتمام به مصالح عالی کشور فراخواند.

 

در این پیام آمده است: انتخاب دکتر حیدر العبادی به عنوان نخست وزیر را به ملت عراق تبریک عرض می کنیم و این انتخاب را عامل محافظت از مکتب استاد شهیدمان امام سید محمدباقر صدر(ره) که جان خود و نزدیکان خود را در راه آزادی عراق از نظام ظالم بعث تقدیم کرد، می دانیم.

 

وی افزود: همبستگی، یکپارچگی و وحدت بر پرچم اسلام اصیل محمدی و تحقق اهداف شهدای عراق از وظایف کنونی عراقی ها به شمار می آید. مردم عراق باید نسبت به توطئه های دشمنان اهل بیت(ع) هوشیار بوده واجازه تجزیه عراق و ایجاد فتنه میان شیعیان و اهل تسنن از سوی کشورهای بزرگ را ندهند.

 

حجت الاسلام و المسلمین المهری گروه های سیاسی عراق را به وحدت و حمایت از نخست وزیر جدید دعوت کرد و از آنها خواست از مصالح خود در راه مصالح عالی کشور کوتاه آیند.

 

نماینده مراجع تقلید در کویت تأکید کرد: هر آنچه اکنون گفتیم هدف شهید محمدباقر صدر و خواهرش بنت الهدی به شمار می رفت چرا که عراق، عراق اسلام و عراق شهید صدر و عراق شهدا و مظلومان به شمار می آید./980/ب902/د

ارسال نظرات