۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۱۷۱۲۹
جنبش حماس:

نتانیاهو باید تاوان حماقت شروع دوباره جنگ را بدهد

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید تاوان صدور دستور از سر گیری جنگ را بدهد.
جنبش حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فرصت کافی برای انتخاب یکی از دو گزینه آتش بس یا تداوم جنگ را داشت و در نهایت تصمیم به اعلام شکست مذاکرات قاهره و از سر گیری تجاوزات گرفت به همین دلیل باید تاوان این حماقت خود را بدهد و مقاومت آمادگی کامل برای دفاع از نوار غزه را دارد.

 

جنبش حماس با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد: مقاومت در سایه تحولات جدید و به شکست کشیده شدن عمدی مذاکرات قاهره توسط رژیم صهیونیستی، تمامی گزینه ها را مورد بررسی قرار می دهد.

 

در ادامه این بیانیه آمده است که هیات مذاکره کننده فلسطینی موضع نهایی خود را به طرف میانجی مصری ارائه داده است و در حال حاضر توپ در زمین صهیونیست هاست.

 

حماس تاکید کرد که مقاومت قدرت تعامل با تمامی گزینه ها و تحولات جدید را دارد و نتانیاهو در قبال اقدام حماقت آمیز خود در صدور دستور از سرگیری تجاوزات به غزه تاوان سختی پس خواهد داد.

 

نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی دیروز سه شنبه و قبل از پایان مهلت آتش بس 24 ساعته که به منظور مذاکره هیات های دو طرف فلسطینی و صهیونیستی برای دستیابی به آتش بس دائمی اعلام شده بود، دستور توقف مذاکرات و از سر گیری تجاوزات به نوار غزه را صادر کرد که در پی آن جنگنده های صهیونیستی بار دیگر سریال فاجعه بار بمباران ها و جنایت های خود در غزه را از سر گرفتند.

 

گفتنی است که در نتیجه این حملات چندین فلسطینی شهید یا زخمی شده اند که از جمله آنها می توان به همسر و دختر محمد ضیف فرمانده کل گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اشاره کرد. در حال حاضر شمار شهدا به 2027 نفر و شمار مجروحان به بیش از 10250 نفر رسیده است./982/د102/ک
منبع: خبرگزاری شبستان

 

ارسال نظرات