۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۲۱۹۲۹۲
آیت الله عفیف نابلسی:

سوریه با تکیه بر مقاومت دربرابر زیاده‌خواهان می‌ایستد

خبگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) لبنان با اشاره به اینکه استفاده ابزاری از تروریسم به ضرر برخی کشورها تمام شد، گفت: سوریه با تکیه بر مقاومت در برابر زیاده‌خواهان می‌ایستد.
عفيف نابلسي

 

آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدا لبنان در دیدار با هیأتی سوری، تاکید کرد: سوریه با ایستادن در برابر تروریست ها علاوه بر دفاع از بشریت، وحدت را در منطقه حکم‌فرما و آینده بهتری را برای نسل‌های بعد تضمین می‌کند.

 

وی بحران سوریه را عبرتی برای همه کشورها دانست و گفت: گفت وگو و حل مسالمت آمیز اختلافات با حفظ احترام دو طرفه بهترین راه برای بازگرداندن امنیت و آرامش به منطقه بوده و استفاده ابزاری از گروه‌های افراطی برای براندازی نظام بی نتیجه و مشکل ساز است.

 

این عالم لبنانی با تاکید بر اینکه برخی کشورها بدون در نظر گرفتن عواقب اقدامات خود به استفاده ابزاری از گروه‌های تکفیری در سوریه پرداختند، خاطرنشان کرد: پیامدهای اقدامات تکفیری‌ها که دامن حامیان تروریسم را می‌گیرد، برخی کشورها را برای مقابله با این امر به تکاپو انداخته است.

 

آیت الله نابلسی با اشاره به توانایی بالای سوریه در زمینه‌های مختلف، اظهار داشت: سوریه به همگان ثابت خواهد کرد که رمز موفقیت در برقراری صلح و آرامش، مقاومت در برابر استعمارگران و زیاده خواهان است./983/ب903/ک

ارسال نظرات