۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۱۹۳۷۷
همزمان با جشنواره فرهنگی امام رضا(ع)؛

نشست «زندگی حضرت فاطمه معصومه سرمشق زندگی ما» در کابل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) نشست خواهران تحت عنوان «زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) سرمشق زندگی ما» در مسجد الزهرا(س) کابل برگزار شد.

نشست "زندگي حضرت فاطمه معصومه(س) سرمشق زندگي ما" در كابل


به گزارش خبرگزاری رسا، جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) در مسجد الزهرا(س) به مدت یک هفته همزمان با آغاز دهه کرامت برپا شد، در روز دوم نمایشگاه نشست خواهران تحت عنوان «زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) سرمشق زندگی ما» با حضور جمعی از خواهران برگزار شد.

 

در این نشست دو تن از کارشناسان پیرامون زندگی حضرت معصومه(س) در سخنانی اظهارداشتند: حضرت معصومه(س) در بسیاری از موارد به جای امام کاظم(ع) به کسانی که سوالات علمی مطرح می کرد پاسخ می داد. آنان بانوان مسلمان را به پیروی از حضرت معصومه(س) و الگوگیری از آن حضرت تشویق کردند.

 

روز سوم این نمایشگاه که با برپایی محفلی با حضور قرآن آموزان مراکز مختلف قرآنی شهر کابل همراه بود، رییس شورای عالی قرآنی افغانستان پیرامون برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا (ع) و اهداف این جشنواره صحبت کرد.

 

وی در این جلسه، یکی از خاطرات مهم زندگی امام رضا(ع) که حدیث سلسله الذهب است و در جمع دانشمندان و علمای نیشابور بیان می‎کردند را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

 

رییس شورای عالی قرآنی افغانستان در پایان؛ از حضار خواست تا با پیروی و الگوگیری از زندگانی و سیره امامان زندگی خود و خانواده خویش را به مسیر سعادت دنیا و اخرت رهنمون سازند./994/د101/ک

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
 

ارسال نظرات