۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۱۹۷۱۳

تاکید وزیر اوقاف مصر بر حمایت رژیم صهیونیستی از داعش

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف مصر جریان داعش را جریانی حیوانی خواند و تاکید کرد که رژیم غاصب اسرائیل حامی داعش است.
محمد مختار جمعه وزير اوقاف مصر


به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر امروز در نشستی خبری که امروز برگزار شد، اعضای داعش را دارای خوی حیوانی برشمرد و بیان داشت: اعضای جریان تروریستی داعش در مسیر غیر انسانی قدم بر می‎دارد و به کشتار، ذبح انسان‎های بی‎گناه، تخریب مساجد، بستن راه‎ها و انواع اقدام‎های غیر شرعی می‎پردازند.


وی با اشاره به حامیان جریان‎های تروریستی گفت: رژیم غاصب اسرائیل از اصلی‎ترین حامیان جریان‎های تروریستی همانند داعش است. آنان با پشتوانه رژیم صهیونیستی به جنایت در کشورهای منطقه می‎پردازند.


وزیر اوقاف مصر اظهار داشت: تاریخ به خوبی گواه است که چنین انسان‎های حیوان صفت و وحشی در مسیر انسانی قدم بر نمی‎دارند و به هیچ دین و ایمانی پایبند نیستند.


این عالم اهل سنت خواستار مقابله با داعش شد و گفت: در مقابل اقدامات داعش باید ایستادگی کرد و مانع از پیش برد اهداف شوم آنان شد.


وی افزود: مراکز و موسسه‎های دینی، علمی، فکری، فرهنگی و اجتماعی باید نقش پررندگی را در مقابله با افکار منحرف داعش ایفا کند و به معالجه افکار مریض انسان‎های قرار گرفته در دام داعش بپردازند.


محمد مختار جمعه خواستار برخورد قضایی با مبلغان افکار داعش شد و اظهار داشت: هر کس که در حمایت از داعش قد علم کند و بخواهد افکار مریض آنان را گسترش دهد با برخورد قضایی مواجه خواهد شد./994/ب902/ک

ارسال نظرات