۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۲۰۱۹۲

برگزاری نمایشگاه حرم امام رضا در اسلام آباد

خبر گزاری رسا - نمایشگاه تابلوهای عکس و پوستر و آثار علمی مرتبط با حضرت امام رضا علیه السلام از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد برگزار شد.
نمايشگاه حرم امام رضا اسلام آباد نمايشگاه حرم امام رضا اسلام آباد


به گزاری خبرگزاری رسا، بمناسبت سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحج علی بن موسی الرضا(ع)، نمایشگاه عکس، پوستر، کتاب و نرم افزار امام رضا علیه السلام در جامعه المعصومه بهاره کهو اسلام آباد برگزار شد.


در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین سید حسنین عباس گردیزی، رییس جامعه المعصومه، طلاب و مردم عاشق اهل بیت علیهم السلام حضور داشتند. آقای تقی صادقی رایزن فرهنگی کشورمان نیز هدف از برگزاری این نمایشگاه را تعظیم شعائر و ترویج فرهنگ رضوی و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری اعلام کرد.


از پُرشور ترین بخشهای برنامه ‌حضور هیأت ویژه اعزام ی از آستان قدس رضو ی بود که جهت شرکت در برنامه های مردمی میلاد و سمینار نور ولایت به اسلام آباد آمده بودند.


حجت الاسلام و المسلمین انیس الحسنین و مبلغی نیز در این مراسم ‌حضور یافته و نمایشگاه را افتتاح کردند.


در این نمایشگاه مجلات و کتابهای مختلف به زبان های عربی، فارسی، اردو و انگلیسی و تابلوهای حرم امام رضا(ع) و بنرهای حدیث حضرت رضا(ع) به نمایش گذاشته شد.


سی دی ها و نرم افزار ها مربوط به امام رضا(ع) و فرهنگ رضوی نیز در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته بود.


گفتنی است که مجلات و کتابهای متعلق به امام رضا(ع) شامل 200 پوستر ضریح حضرت رضا(ع) و 100 سی دی امام رضا(ع) به زبان انگلیسی و تبریک رضوی، نمک متبرک و پارچه ضریح اطهر نیز به بازدید کنندگان اهدا شد.

این نمایشگاه هنری در حاشیه سمینار نور ولایت که به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع) برگزار شده بود برپا شد./988/د102/ک
 

 

ارسال نظرات