۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۲۳۰۱۵

اعلام حمایت کشورهای عضو جنبش عدم تعهد از طرح پایان اشغال فلسطین

خبرگزاری رسا ـ در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل نشستی با حضور اعضای دولت‌های جنبش عدم تعهد تشکیل شد که در آن بر پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین تاکید شد.
به اهتزاز درآمدن پرچم فلسطين در يونسکو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، وزرای دولت‌های جنبش عدم تعهد ضمن استقبال از اظهارات ریاض منصور نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل، حمایت خود را از تحرکات فلسطینی برای پایان اشغال این سرزمین اعلام کردند.


کمیته وزارتی ویژه فلسطین در جنبش عدم تعهد شب گذشته و در حاشیه شصت و نهمین دوره مجمع عمومی سازمان ملل نشستی تشکیل داد و بسیاری از وزاری خارجه دولت‌های جنبش عدم تعهد در آن شرکت کردند.


ریاض منصور در این نشست آخرین تحولات سیاسی فلسطین را گزارش داد و به ویژه بر روی طرح محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی با محدوده زمانی مشخص متمرکز شد.


وی افزود که بخشی دیگر از فعالیت‌های فلسطینی برگزاری یک نشست با دولت‌های امضا‌کننده توافق چهارم ژنو است تا مسؤولیت خود در مورد اجرایی شدن آن و مجازات رژیم صهیونیستی به خاطر جنایت‌هایش را بر عهده گیرند.


منصور در پایان از دولت‌های جنبش عدم تعهد درخواست کرد از طرح پایان اشغال فلسطین حمایت کنند و بر ضرورت اتخاذ گام‌های عملی برای مجازات رژیم صهیونیستی تاکید کرد./994/د102/ک

 

ارسال نظرات