۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۲۲۵۸۱۲

«شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ» به بوته نقد گذاشته می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست نقد و بررسی کتاب «شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ» نوشته حسین سروقامت در «پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی» برگزار می‌شود.
«شرط بلاغ؛ چهل کليد طلايي در مديريت تبليغ»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، گروه «سنت‌های حوزوی و آداب طلبگی مرکز پژوهش‌های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی»، نشست نقد و بررسی کتاب «شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ»، ـ جدیدترین اثر «حسین سروقامت» ـ را با حضور نویسنده کتاب،‌ منتقدین اثر حجت‌الاسلام محمدصفر جبرئیلی و حجت‌الاسلام مسعود حیدری نیک و همراهی «محمدحسین پورامینی» به عنوان دبیر علمی نشست، برپا می‌کند.

 

سروقامت در این کتاب به طرح بایدها و نبایدهایی در دنیای تبلیغ پرداخته است وکوشیده با ذکر شواهد و اسنادی از زندگی اخلاقی بزرگان دین و علمای شیعی، بهترین مدل تبلیغ را به مبلغان دینی و طلاب جوان پیشنهاد کند.

 

این نشست از ساعت 9 تا 11 صبح یکشنبه 27 مهر در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم ـ خیابان پانزدهم خرداد (شاه سید علی) ـ خیابان شهید میثمی برگزار می‌شود و حضور در آن برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

  

کتاب «شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ» به تازگی با شمارگان دو هزار نسخه، در 190 صفحه و بهای 80 هزار ریال از سوی «کانون اندیشه جوان» وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است.

 

گروه سنت‌های حوزوی و آداب طلبگی مرکز پژوهش‌های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در طول فعالیت سه‌ساله خود، دو مجموعه «کتاب طلبه» و «مهارت‌های طلبگی» را در 50 دفتر طراحی کرده است. کتاب‌های «راه طلبگی» و «سلوک طلبگی» اثر جواد محدثی، «گرایش به معنویت» کاری از آیت‌الله استادی و «شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ» نوشته حسین سروقامت از مجموعه کتاب طلبه هستند که تاکنون به چاپ رسیده‌اند. همچنین این گروه، برای آینده نزدیک، انتشار 20 دفتر دیگر از مجموعه مهارت‌های طلبگی را در دستور کار خود دارد./998/د102/ق

ارسال نظرات