۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۲۷۲۴۲
شیخ نعیم قاسم:

جهاد حزب الله در سوریه توطئه‌های طایفه‌ای دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که عملکرد حزب الله لبنان و جهاد نیروهای مقاومت در سوریه، توطئه‌های طایفه‌ای و مذهبی دشمنان را ناکام گذاشت.
شيخ نعيم قاسم



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با جمعی از سیاستمداران این کشور که شب گذشته برگزار شد، با اشاره به اینکه جهاد نیروهای حزب الله لبنان در سوریه، مقاومت، ملت و دولت این کشور را از گزند گروه‌های تکفیری در امان گذاشت، گفت: عملکرد مقاومت اسلامی موجب شکست پروژه تحریک طایفه‌ای و مذهبی مردم و توجه دوباره همگان به خطر رژیم صهیونیستی برای جهان اسلام شد.

 

وی با انتقاد از برخی شخصیت‌ها و احزاب لبنانی که به دنبال قمار روی توطئه‌های آمریکا و گروه‌های تکفیری‌ برای تغییر موازنه قدرت در لبنان هستند، گفت: حزب الله لبنان موضع ملی خود در قبال رژیم صهیونیستی را به اثبات رساند و همین امر را در نبرد خود با تکفیری‌ها ثابت می‌کند. حمایت همگانی از ارتش لبنان نقش تعیین کننده ای در نابودی تکفیری‌ها دارد.

 

از سوی دیگر قاسم هاشم باسم، نماینده پارلمان لبنان با مثمر ثمر خواندن دیدار با معاون دبیرکل حزب الله لبنان، خاطرنشان کرد: ما به مقاومت اسلامی به عنوان مسأله بنیادین نگاه می‌کنیم و از این رو با توجه به خطر رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها باید در پرتو وحدت و انسجام ملی به حمایت از مقاومت پرداخت.

 

این نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: خاورمیانه با بحران‌های جدی بسیاری مواجه است که تنها به واسطه هم‌فکری و هم‌افزایی گروه‌های سیاسی و مردمی و همکاری بین کشورهای اسلامی قابل حل است./983/ب902/د

ارسال نظرات