۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۲۲۷۵۴۱
وزیر اوقاف مصر:

اقدامات تروریستی در راستای اهداف رژیم صهیونیستی انجام می‎شود

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف مصر با محکوم کردن انفجارهای صحرای سینا بیان داشت که اقدامات تروریستی در جهت اهداف رژیم صهیونیستی در کشورهای منطقه انجام می‎شود.
محمد مختار جمعه وزير اوقاف مصر


 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر امروز در پیامی حمله روز گذشته تروریست‎ها به ایست و بازرسی ارتش در شمال صحرای سینا را محکوم کرد و بیان داشت: وزارت اوقاف مصر از خداوند متعال برای خانواده شهدا رحمت و برای جانباز شفا عاجل طلب می‎کند.


وی افزود: با توجه به حمله‎های پی در پی در چند روز اخیر به مکان‎های مختلف مصر، دفاع از این کشور و مبارزه با تروریسم واجب شرعی است.


وزیر اوقاف مصر اظهار داشت: تروریست‎های درپی ایجاد فساد، ناامنی، کشتار و تخریب مکان‎های مختلف مصر است بنابراین برای مبارزه با آنان باید تدابیر لازم را اندیشید.


وی ریشه و عامل اصلی تروریست در منطقه را رژیم اشغالگر اسرائیل خواند و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با این گونه اقدامات درصدد ایجاد شکاف و تقسیم کشورهای اسلامی و عربی است.


محمد مختار جمعه انجام عملیات‎ تروریستی در کشورهای عربی را بزرگ‎ترین کمک برای رسیدن رژیم اشغالگر اسرائیل به اهداف شومش دانست و خاطرنشان ساخت: رژیم صهیونیستی برای دست یابی به نفت و منابع ملی کشورهای منطقه و افزایش سلطه و استبداد به هر اقدامی در کشورهای منطقه دست می‎زند.


وی تدوین قوانین کامل و صحیح برای مبارزه با تروریست را ضروری دانست و گفت: ملت مصر تا آخرین قطره خون خود در مقابل تروریست و زیادی خواهی رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد و خداوند نیز حافظ و یاور مصر است.


گفتنی است روز گذشته یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده جلوی مرکز ایست و بازرسی ارتش در جنوب شهر "الشیخ زوید" در شمال صحرای سینا منفجر شد که در جریان آن دستکم 26 نفر کشته شدند./994/ب902/ک

ارسال نظرات