۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۲۷۷۱۰
روحانی برجسته اهل تسنن پاکستان:

اقدامات داعش شبیه خط مشی یزید در مقابله با امام حسین است

خبرگزاری رسا – یکی از روحانیوں سنی پاکستانی در کنفرانس عظمت اھلبیت و اتحاد اسلامی تاکید کرد: خون حضرت امام حسین (ع) و یارانش اسلام را حیات جاودانگی عطا کرد.
کنفرانس عظمت اھلبيت و اتحاد اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کنفرانس «عظمت اھلبیت و اتحاد اسلامی» روز گذشته توسط یکی از نھادھای معروف سنی در پاکستان و با شرکت علمای، شخصیتھای مذھبی فرھنگی و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در منطقه سرگودھا پاکستان برگزار شد.


مولانا جاوید اکبر ساقی روحانی برجسته سنی پاکستانی، با خطاب شرکت کنندگان این کنفرانس بیان داشت: پاکستان در حال حاضر با مشکلات فراوانی روبرو است و اتحاد تنِھا راہ نجات از این مشکلات است.


وی با اشارہ به گوشه‌ھای مختلف زندگی امام حسین(ع) و اثرات شھادت آن حضرت ابراز داشت: خون حضرت امام حسین(ع) و یارانش به اسلام حیات جاودانه عطا کرد.


این روحانی سنی پاکستانی با بیان این که یزید به نام اسلام، اسلام را ھدف گرفته بود و حضرت امام حسین (ع) توطئه ھای او را ناکام گذاشت، تاکید کرد: در حال حاضر نیز داعش با همین ترفند و به نام اسلام، اسلام را ھدف قرار دادہ است لذا ملت ھای  مسلمان جھان با هوشیاری تمام توطئه گروہ ھای تکفیری و تروریستی را ناکام سازند./988/ب903/ک
 

ارسال نظرات