۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۲۷۷۶۱

رونمایی از مجموعه جدید ادعیه «به نشر»

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نخستین روز از ماه محرم مجموعه جدید قرآن و ادعیه انتشارات آستان قدس رضوی رونمایی می‌شود.
رونمايي از مجموعه جديد ادعيه «به نشر»

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از به‌نشر، مجموعه جدید قرآن و ادعیه شامل قرآن مجید، مفاتیح الجنان، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه در قطع پالتویی و با رنگ های متنوع و مختلف می باشد که با حضور رییس دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران ایران در مشهد رونمایی می‌شود.

 

این مراسم دوشنبه پنجم آبان ماه مصادف با دوم محرم با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا رئیسیان رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد ساعت 19 در غرفه انتشارات آستان قدس رضوی واقع در سالن فردوسی غرفه شماره 8 برگزار می‌شود.

 

علاقمندان به تهیه این پک قرآن و ادعیه و سایر کتاب های به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) می توانند علاوه بر بازدید از غرفه انتشارات آستان قدس رضوی در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب ناشران ایران در مشهد از تاریخ دوم تا نهم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد مراجعه نمایند.

  

همچنین فروشگاه‌های دوازده گانه به نشر در مشهد و سایر نمایندگی های سراسر و فروشگاه الکترونیکی به نشانی  www.behnashr.comآماده عرضه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می باشند./998/د103/ق

ارسال نظرات