۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۲۲۸۸۷۵
متفکر مسلمان مصری:

تکفیری‌ها معتقدند جنگیدن با شیعیان از نبرد با صهیونیست‌ها ضروری‌تر است

خبرگزاری رسا ـ نویسنده و متکفر مسلمان مصری با محکوم کردن اقدامات گروهای تکفیری، بیان داشت که تروریست‎های منطقه تربیت یافته داعش هستند.
ناجح ابراهيم، نويسنده و از متفکران مسلمان مصر


به گزارش خبرگزاری رسا، ناجح ابراهیم، نویسنده و از متفکران مسلمان مصر شب گذشته در مصاحبه با شبکه «النهار» این کشور به انتقاد از اقدامات داعش پرداخت و گفت: بسیاری از افرادی که اذهانشان با افکار تکفیری پر شده بود، برای اقدامات تروریستی و به اصطلاح جهادی به سوریه رفتند.


وی افزود: کسانی که در کشورهای منطقه به خصوص شمال صحرای سینا مصر به انجام اقدامات تروریستی می‎پردازند، تربیت یافته گروه‌های تکفیری موجود در سوریه هستند.


این متفکر مصری خاطرنشان ساخت: بسیاری از جوانانی که به گروه‎های تروریستی پیوسته‎اند با افکار تکفیری آشنا نبوده و در دام آن گرفتار شده‎اند.


وی در مصاحبه‎ دیگری داعش را فاتح قله‎های افراط گرایی دانسته و تصریح کرده است: هسته اولیه داعش از گروهی تشکیل شد که از گوشه و کنار دنیا برای سرنگونی دولت دمشق به سوریه رفتند و سپس ده‌ها هزار نفر از مصر، مغرب و عربستان به آنان پیوستند و در نهایت با این عقیده که جنگیدن با شیعه از جنگ با اسراییل واجب تر است، کمر به قتل شیعیان بستند./994/ب903/ک

ارسال نظرات