۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۳۰۱۹۵
وزیر اوقاف مصر:

سلفی‎ها درپی نابودی اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف مصر با انتقاد از اقدامات سلفی‎ها بیان داشت که آنان درپی نابودی اسلام هستند.
محمد مختار جمعه وزير اوقاف مصر


 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر امرو در مصاحبه با خبرنگاران اقدامات جریان‎های تروریستی را محکوم کرد و بیان داشت: قیام مسلحانه جریان‎های تروریستی در 28 نوامبر ( 7 آذر) اقدامی احمقانه است.


وی افزود: برخی از افراد که به نام جبهه سلفی شناخته شده‎اند درپی قیام مسلحانه علیه مردم و حکومت مصر هستند. این اقدام آنان حرکتی بسیار خطرناک و خارج از منطق و عقل است.


وزیر اوقاف مصر از مردم این کشور خواست که نسبت به اقدامات دشمنان هوشیار باشند و اظهار داشت: مردم مصر باید مراقب فتنه و نیرنگ‎های دشمنان باشند که در دام آنان قرار نگیرند.


وی تصریح کرد: کسانی که سلاح خود را به طرف مردم بی‎گناه می‎گیرند باید دست‎هایشان را قطع کرد. این گونه افراد خوارج زمانه هستند که به بهانه مصالح کشور به جنایت در می‎پردازند.


محمد مختار جمعه هدف سلفی‎ها و دشمنان از این گونه اقدامات را تخریب چهره اسلام دانست و تصریح کرد: آنان با سوء استفاده از نام اسلام و تحت پرچم لا اله الا الله به تخریب و کشتار انسان‎های بی‎گناه می‎پردازند.


گفتنی است که جریان‎های تروریستی وابسته به سلفی‎ها از اعضای خود دعوت کرده است که در 28 نوامبر ( 7 آذر) به قیام مسلحانه علیه مردم و حکومت مصر بزنند./994/ب902/ک
 

ارسال نظرات