۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۳۱۴۸۷

طرح بزرگ مسابقه کتابخوانی «راویان روایت» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته کتاب مسابقه بزرگ کتابخوانی «راویان روایت» از سوی مؤسسه انتشاراتی روایت برگزار می‌شود.
روايت فتح

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با هفته کتاب مسابقه بزرگ «راویان روایت» از سوی مؤسسه انتشاراتی روایت برگزار می‌شود؛ در این مسابقه همخوانندگان کتب روایت فتح، در حداقل 500 کلمه درباره بهترین کتاب و یا کتاب‌هایی که از این انتشارات خوانده‌اند (با اولویت مجموعه مخصوص هر ماه) معرفی کتاب نوشته و به ایمیل info@revayatfath.ir ارسال می‌کنند.

 

«اگر شما بخواهید این کتاب را به دیگران معرفی کنید چه می‌نویسید؟» این موضوع اصلی این مسابقه است. این معرفی می‌تواند شامل نقد و تحلیل کتاب (نکات مثبت و منفی) در همه زمینه‌های نوع نگارش، طراحی جلد، محتوا، جذابیت متن همراه با خلاصه کوتاهی از کتاب و دلنوشته خواننده بعد از خواندن کتاب  باشد.

 

برای شرکت در بخش مسابقه، طی 4 ماه آتی با توجه به برنامه زیر آثار ارسالی شرکت داده خواهند شد:24 آبان الی 30 آذر - مجموعه نیمه پنهان ماه (شامل 23 عنوان کتاب)؛ یکم دی الی 30 دی – مجموعه روایت نزدیک (شامل 10 کتاب)؛ یکم بهمن الی 30 بهمن مجموعه ازچشم ها (شامل 10 کتاب)؛ یکم اسفند الی 29 اسفند – مجموعه مادران (شامل 5 کتاب)

 

افراد می‌توانند هر یک از کتاب‌های مجموعه‌های مذکور را به انتخاب خود معرفی کرده و در زمان ذکر شده ارسال کنند.

 

هر یک از آثار ارسالی در دسته بندی‌های فوق قرارداده شده و پس از بررسی، هرماه به نفرات اول و دوم دو عدد ربع سکه بهار آزادی، به نفرات سوم تا پنجم بن 100 هزار تومانی خرید از آثار مؤسسه انتشاراتی روایت و به نفرات ششم تا دهم تخفیف 40 درصدی خرید اینترنتی از محصولات مؤسسه اهدا می‌شود.

 

آثار همه نفرات برتر در سایت مؤسسه با نام خود آنها منتشر خواهد شد و همه آثار ارسالی که جزو نفرات اول تا دهم انتخاب نشده باشند نیز پس از بررسی انتخاب شده و بر روی سایت مؤسسه انتشاراتی روایت منتشر خواهد شد.

 

همچنین همه افراد شرکت کننده در این مسابقه عضو باشگاه مخاطبین روایت فتح خواهند شد و در اولویت انتخاب همکاران افتخاری با روایت فتح قرار خواهند گرفت.

 

برای تهیه کتب به نشانی اینترنتی www.revayatfath.ir و یا به نشانی میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، نبش خیابان فلاح پور فروشگاه روایت فتح مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 88897814 تماس حاصل فرمایید./998/د102/ق

ارسال نظرات