۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۲۳۲۸۷۹
یکی از علمای بحرین:

حمله به منزل شیخ عیسی قاسم با چراغ سبز آل خلیفه صورت پذیرفته است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای بحرین با انتقاد از عدم وجود امنیت در این کشور بیان داشت که احساسات مردم در یورش به منزل علما جریحه‎دار می‎شود.
آيت الله سيد جواد الوداعي از علماي بحرين


 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید جواد الوداعی از علمای بحرین، امروز در بیانیه‎ای یورش نیروهای امنیتی به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان این کشور را محکوم کرد و گفت: رژیم آل‎خلیفه با یورش به منزل شیخ عیسی قاسم احساسات مردم را برانگیخته است.

 

وی افزود: عواقب توهین به رهبر شیعیان بحرین، بر عهده رژیم آل‎خلیفه است.

 

حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین، همچنین امروز طی پیامی یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را گناهی بزرگ و نابخشودنی خواند و گفت: رژیم آل‎خلیفه با تکرار چنین اقدام شنیعی درپی آغاز ماجراجویی جدیدی در بحرین است.

 

وی کارنامه رژیم آل‎خلیفه را سیاه خواند و اظهار داشت: مردم بحرین هیچ‎گاه تخریب 38 مسجد، توهین به مقدسات اسلامی، کشتار، بازداشت زنان، شکنجه، توهین به شیعیان و... را فراموش نمی‎کنند. یورش مجددد به منزل آیت الله شیخ عیسی بخشی از اقدامات شنیع رژیم آل‎خلیفه محسوب می‎شود.

 

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با انتقاد از عدم وجود امنیت در این کشور بیان داشت: علمای و شیعیان بحرین با خطرهای بسیاری دست و پنجه نرم می‎کنند. در این کشور هیچ‎گونه امنیتی وجود ندارد.

 

وی یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را حماقت خواند و گفت: نیروهای امنیتی با چراغ سبز حکومت آل‎خلیفه به چنین اقدام غیر قانونی دست  زده‎اند.

 

گفتنی است نیروهای امنیتی رژیم آل‎خلیفه صبح روز گذشته به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین یورش بردند و پس از بازرسی منزل به تخریب وسایل و ایجاد رعب و وحشت خانواده وی پرداختند. نیروهای امنیتی سال گذشته نیز اقدام مشابهی انجام داده بودند./994/ب902/ک

 

ارسال نظرات