۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۳۳۱۷۱
مجلس ملی فلسطین:

جهان به سکوتش در قبال اشغالگری تل‌آویو پایان دهد

خبرگزاری رسا ـ مجلس ملی فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر عزم راسخ برای مراجعه به شورای امنیت جهت تشکیل دولت مستقل فلسطین، از جامعه بین‌الملل خواست به سکوت خود پایان دهد و به مسؤولیت‌های اخلاقی و قانونی خود در قبال فلسطین پایبند باشد.
مجلس ملي فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مجلس ملی فلسطین به عنوان نهاد قانون‌گذاری سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) با صدور بیانیه‌ای از تمام جهانیان خواست به سکوت و بی تفاوتی در قبال مسأله فلسطین پایان دهند.

 

در بیانیه امروز مجلس ملی فلسطین که به مناسبت سالروز گذشت 67 سال از تقسیم فلسطین و روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین صادر شده، آمده است: ملت فلسطین به مسیر مبارزه‌ای خود برای بازگرداندن اراضی، آزادی و استقلالش ادامه خواهد داد.

 

این نهاد فلسطینی ضمن تاکید بر اینکه فلسطین باید به مرزهای سال 1967 برگردد، از جامعه بین‌الملل خواست به سکوت خود پایان دهد و به مسؤولیت‌های اخلاقی و قانونی خود در قبال فلسطین و پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی عمل کند.

 

مجلس ملی فلسطین بر عزم راسخ برای مراجعه به شورای امنیت جهت تشکیل دولت مستقل فلسطینی تاکید کرد و اقدام کشورهایی مانند سوئد و اسپانیا در به رسمیت شناختن فلسطین را ارج نهاد./994/د102/ک

ارسال نظرات