۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۲۳۳۷۲۸
نایب رییس مجلس وحدت پاکستان:

پاکستان هدف بعدی داعش پس از عراق و سوریه است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان پس از سوریه و عراق، پاکستان را ھدف بعدی استکبار جھانی دانست و گفت: داعش بابرنامه ریزی سازمان یافته در پاکستان ترویج می شود.
حجت الاسلام والمسلمين محمد امين شھيدي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد امین شھیدی، نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان، در بیانی ترور دو شخصیت بزرگ شیعه و سنی دکتر خالد سومرو نمایندہ جمیعت علمای اسلام پاکستان در منطقه لارکانه و حجت الاسلام نواز عرفانی نمایندہ حضرت ایت اللہ سیستانی در منطقه پاراچنار پاکستان را بشدت محکوم کرد.


وی با بیان این که ملت مسلمان  برای ناکام کردن توطئه دشمنان، زیر پرچم اسلام متحد شوند ابراز داشت: ترویج اندیشه‌های داعش در پاکستان بابرنامه ریزی سازمان یافته صورت می‌پذیرد.


نایب رییس مجلس وحدت مسلمین با اشارہ به این که ھدف بعدی استکبار جھانی پس از سوریه و عراق، پاکستان است بیان داشت: ورود تروریستھای جھانی در خاک پاکستان، و آزادی تروریستی داخلی و آعضای لشکر جھنگوی خبر از توطئه بزرگ علیه ملت پاکستان می دھد.


حجت الاسلام و المسلمین شھیدی با تاکید به این که دشمن در حال شعله ور کردن فتنه مذھبی در پاکستان است، ابراز داشت: ترور دو شخصیت بزرگ شیعه و سنی دکتر خالد سومرو نمایندہ جمیعت علمای اسلام پاکستان در منطقه لارکانه و حجت الاسلام نواز عرفانی نمایندہ حضرت ایت اللہ سیستانی در منطقه پاراچنار پاکستان با ھمین ھدف صورت گرفته است.


عضو مجمع اتحاد ملی پاکستان علما و شخصیتھای بزرگ پاکستانی را برای چارہ اندیشی در مقابل چنین توطئه ای فراخواند و گفت: فقط اتحاد اسلامی و ملی می تواند توطئه شوم دشمنان اسلام و پاکستان را ناکام سازد.


وی افزود: مشکلات و مسایل موجود کشور نتیجه بی لیاقتی دولتمردان پاکستانی است./988/ب902/ک 

ارسال نظرات