۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۳۴۳۱۴
خطیب جمعه بیروت تأکید کرد؛

هدف از طرح سازش با رژیم صهیونیستی فراموشی آرمان آزادی فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه بیروت تأکید کرد که هدف رژیم صهیونیستی از طرح سازش فراموشی آرمان آزادی فلسطین است.
سيد جعفر فضل الله


 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جعفر فضل الله، خطیب جمعه این هفته بیروت در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد حسنین (ع) حاره حریک برگزار شد، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که مسأله فلسطین را با سازش‌های فریبکارانه به باد فراموشی بسپارد، گفت: مسأله فلسطین ارتباط تنگاتنگی با اصول دینی و اخلاقی ما دارد و همگان باید تلاش کنند تا آرمان آزدی فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها همچنان پابرجا بماند.
 

 

این عالم لبنانی با تأکید براینکه ملت فلسطین با چالش بزرگی مواجه است، گفت:  ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی باید علاوه بر اقدامات آنی و کوتاه مدت از برنامه بلند مدتی برای مواجهه با رژیم صهیونیستی برخوردار باشد.

 

 

حجت الاسلام فضل الله در ادامه با تمجید از  برگزاری نشست‌هایی در راستای مقابله با تندروی و افراط به اسم اسلام، گفت: مقابله با پدیده تکفیر از اهیمت بالایی برخورداراست، چراکه اندیشه‌های تکفیری آینده جهان اسلام و کشورهای عربی را با خطر جدی مواجه کرده‌اند و برگزاری نشست‌ها و کنگره‌هایی برای مقابله با آن می‌تواند تأثیر به سزایی داشته باشد.

 

 

وی افزود: البته اقداماتی از این قبیل به خودی خود کافی نیست و مبارزه ریشه‌ای با تکفیر و تندروی نیازمند اقداماتی جدی در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

 

 

خطیب جمعه بیروت خواستار توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی در لبنان شد و گفت: علاوه بر مشکلات امنیتی، مردم لبنان مشکلات اقتصادی بسیاری را پیش رو دارند که باید در راستای رفع این مشکلات تلاش کرد./983/ب901/ک

ارسال نظرات