۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۶
کد خبر: ۲۳۴۳۳۹
نماینده آیت الله سیستانی تصریح کرد:

زیارت اربعین برای مردم شهرهایی که با تهدید داعش مواجه هستند جایز نیست

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه شهر مقدس کربلا با تأکید بر لزوم حراست از مناطق آزاد شده از دست تروریست‌ها، گفت: مردم شهرهایی که از سوی داعش با تهدید مواجه هستند نباید برای زیارت اربعین این شهرها را ترک کنند.
حجت الاسلام سيد احمد صافي نماينده حضرت آيت الله سيستاني در کربلا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، سید احمد الصافی، خطیب جمعه شهر مقدس کربلا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مرقد مطهر امام حسین (ع) برگزار شد، با تأکید براینکه ترک شهرهایی که از سوی داعش با خطر مواجه هستند برای زیارت اربعین جایز نیست، گفت: نباید اجازه داد شهرهایی که به تازگی از دست داعش آزاد شده اند بار دیگر به اشغال تروریست‌ها در بیایند.

 

 

وی افزود: غفلت از توطئه‌های دشمنان می‌تواند تاوان سنگینی را به دنبال داشت باشد. مردم باید از تهدیدهای جدی داعش برحذر بوده و باهوشیاری بالایی به مقابله با آن بپردازند.

 

 

نماینده آیت الله سیستانی تصریح کرد: گروه‌های مردمی با تلاش های فراوان توانسته اند بخش های بسیاری را از اشغال گروه‌های تکفیری پاکسازی کنند و نباید اجازه داد این دستاوردها به سادگی از دست برود.

 

 

سید احمد صافی با اشاره به ایجاد برخی بی‌قانونی‌ها و سوء استفاده از وضعیت نامناسب این کشور، گفت: نباید به سودجویان اجازه داد تا از وضعیت کنونی برای دستیابی به خواسته‌های شوم اقتصادی خود استفاده کنند و زمین های دولتی را به غارت ببرند./983/ب902/ک

ارسال نظرات