۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۳۴۶۱۷
دستیار ارشد پوتین:

موساد تروریست‎های داعش را آموزش می‎دهد

خبرگزاری رسا ـ یکی از دستیاران ارشد ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه فاش کرد که موساد، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به تروریست‎های عضو داعش که در عراق و سوریه می‎جنگند، آموزش می‎دهد.
يکي از تروريست هاي عضو داعش
 
به گزارش خبرگزاری رسا، الکساندر پروخانوف، یکی از دستیاران ارشد ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در مصاحبه با شبکه خبری پرس تی وی فاش کرد که موساد، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به تروریست‎های عضو داعش که در عراق و سوریه می‎جنگند، آموزش می‎دهد.
 
دستیار ارشد رییس جمهور روسیه در این مصاحبه با بیان این که احتمال کمک مشاوران نظامی صهیونیست به تروریست های تکفیری وجود دارد تاکید کرد که احتمال می رود سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی برخی از تجارب جاسوسی خود را در اختیار رهبر داعش قرار داده باشد.
 
وی خاطرنشان کرد که داعش نتیجه سیاست های ایالات متحده آمریکا در منطقه خاورمیانه است.
 
الکساندر پروخانوف با بیان این که ایران و روسیه نخستین اهداف داعش هستند، گفت: داعش ابزار دست آمریکا است. آمریکایی ها به دروغ به دولت های اروپایی گفته اند که اگر ما دخالت نکنیم داعش به شما لطمه خواهد زد.
 
دستیار ارشد ولادیمیر پوتین تاکید کرد که زمانی که پای حمایت از سازمانی تروریستی مانند داعش در میان است آمریکا و اسرائیل هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند./990/ ب902/ک
ارسال نظرات